کد خبر: 39790 A

پرده‌برداری از بیت دردسرساز آلبوم قمارباز/ کار محسن چاوشی شوآف است؟

پرده‌برداری از بیت دردسرساز آلبوم قمارباز/ کار محسن چاوشی شوآف است؟

سعید بیابانکی ضمن فاش کردن بیت دردسرساز آلبوم "قمارباز"، کار محسن چاوشی را بازارگرمی و شوآف دانست.

ایران آرت: سعید بیابانکی، شاعر و یکی از اعضای شورای شعر و ترانه دفتر موسیقی درباره تاخیر در صدور مجوز آلبوم "قمارباز" افشاگری کرد. پیش از این هادی حسینی، تهیه‌کننده آلبوم "قمارباز" از اصرار دفتر موسیقی برای حذف یک بیت از شعر مولانا خبر داده بود و اکنون بیابانکی از آن بیت پرده برداشته است.

‌به گزارش ایران‌آرت، بیابانکی در توییتی درباره محسن چاوشی و آلبوم جدیدش نوشت: "از کل غزل‌های مولانا صاف رفته‌ای سراغ یک بیت و جنجال راه انداخته‌ای که ارشاد به من مجوز نمی‌دهد. قدیم‌ها نام این کار بازارگرمی بود و امروز شوآف!"

سعید بیابانکی این توییت را مدتی پس از انتشار به دلیل واکنش‌های متعدد طرفداران محسن چاوشی پاک کرد. 

5256902 (1)

تهیه‌کننده "قمارباز" روز شنبه در گفتگو با خبرآنلاین درباره وضعیت آلبوم قمارباز گفت: ""شعری که گیر دادند همان شعر  تِرَک اصلی آلبوم است و اسم آلبوم هم از آن درآمده. بیتی هم که محل ایراد شده یکی از بیت‌های اصلی شعر است که اگر حذف شود کل شعر باید حذف شود و آلبوم در کل ماهیت خودش را از دست خواهد داد.

وی افزود: "با وجودی که شعر در شورای ترانه با ۴رای مخالف در مقابل ۳رای موافق رد شده اما آقای اللهیاری قول‌های مساعدی دادند درباره این که این موضوع به زودی حل شود و بتوانیم آلبوم را در اولین فرصت آماده کنیم.

"قمارباز" شامل 10 یا 11 قطعه است. نیمی از اشعار این آلبوم از سروده‌های مولانا و سایر اشعار نیز از سعدی و دیگر شعرای کلاسیک است. محسن چاوشی در این آلبوم همچون "امیر بی‌گزند" که در خرداد 95 منتشر شد چند قطعه ریتمیک و طرب‌انگیز هم اجرا کرده است.

محسن چاوشی سعید بیابانکی آلبوم قمارباز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین