کد خبر: 43322 A

روایت روزبه نعمت اللهی از مولانا/ اجرای "ملت عشق" با کامران تفتی و نسیم ادبی

روایت روزبه نعمت اللهی از مولانا/ اجرای "ملت عشق" با کامران تفتی و نسیم ادبی

روزبه نعمت‌اللهی خواننده صاحب سبک موسیقی پاپ روزهای پایانی آذرماه سال جاری بعد از مدت‌ها دوری از اجراهای زنده کنسرت-نمایش "ملت عشق" را در برج میلاد روی صحنه می‌برد.

ایران آرت، روزبه نعمت‌اللهی خواننده موسیقی پاپ روزهای پایانی آذر ماه سال جاری بعد از مدت‌ها دوری از اجراهای زنده کنسرت-نمایش "ملت عشق" را در برج میلاد روی صحنه می‌برد. این برنامه به کارگردانی محمد حاتمی از بازیگران و کارگردانان با سابقه تئاتر، تلویزیون و سینما میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

طبق برنامه ریزی های انجام گرفته در این اثر موسیقایی-نمایشی که طبق گفته دست‌اندرکارانش با شکل و شمایلی متفاوت روی صحنه خواهد رفت علاوه‌بر حضور روزبه نعمت‌اللهی به‌عنوان خواننده و بازیگر کامران تفتی، نسیم ادبی و نیکی مظفری نیز به عنوان بازیگران کنسرت نمایش "ملت عشق" حضور دارند.

به گزارش مهر، این کنسرت روایتی جدید از دیدار شمس و مولاناست که قرار است برخی از عواید برنامه صرف حمایت از برنامه کشوری یونیسف برای کودکان آسیب پذیر ایران شود.

این کنسرت نمایش ساعت ۲۱:۳۰ روزهای ۲۴ و ۲۵ آذر در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران با قیمت بلیت ۵۰ تا ۲۲۰ هزار تومان روی صحنه می‌رود.

قیمت بلیت این اثر نمایشی و برخی دیگر از اجراهای موسیقایی طی ماه‌های گذشته در حالی از ۲۰۰ هزار تومان فراتر رفته که هنوز هیچ مرجعی نسبت به نحوه قیمت‌گذاری بلیت کنسرت‌ها و آثار نمایشی با پروداکشن بالا مواضع رسمی را مطابق با قوانین سازمان تعزیرات حکومتی اعلام نکرده و همین موضوع موجب شده تا حاشیه‌های متعددی پیرامون قیمت‌گذاری بلیت‌ها مطرح شود.

روزبه نعمت‌الهی از جمله خوانندگان صاحب سبک موسیقی پاپ ایران است که تاکنون آلبوم‌های چون "سرزمین مادری"، "هفته عاشقی"، "داروگ" و "عمو ۳۰زنجیرباف" را طی سال های گذشته در بازار موسیقی منتشر کرده است.

 

کامران تفتی نسیم ادبی روزبه نعمت اللهی ملت عشق
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین