کد خبر: 48836 A

رپر معروف در اینستاگرام رکورد زد

رپر معروف در اینستاگرام رکورد زد

دو میلیون نفر در لایو صفحه اینستاگرام سیکس ناین، رپر اهل آمریکا شاهد صحبت‌های این رپر حبس کشیده بودند.

ایران آرت: Tekashi 6ix9ine روز جمعه نه تنها یک اثر جدید را روز جمعه منتشر کرد بلکه یک رکورد جدید در شبکه های اجتماعی ثبت کرده است. این رپر حبس کشیده بعد از انتشار آهنگ جدیدش با عنوان Gooba در لایو اینستاگرام خود به بحث در مورد شهادتش علیه دار و دسته ای که قبلاً عضوی از آن ها بود پرداخت و بعضی موضوعات دیگر. این بحث اینستاگرامی با بیش از ۲ میلیون نفر شرکت کننده رکورد لایو اینستاگرام را شکست.

به نوشته روزیاتو، سیکس ناین در حالی که به ویدیو لایو اشاره می کرد با انتشار تصویری از دو میلیون پاسخ دهنده، جواب مخالفانش را دارد و گفت: "چرا فکر می کنید که می توانید با من رقابت کنید؟ و من جاسوسی کردم و همچنان پادشاهی هستم که دیوانه او هستید". در این ویدیو Tekashi در مورد پول ها و جواهراتش گزافه گویی کرده و می گوید که اعضای دار و دسته سابقش سعی داشته اند او را کشته و مادرش را نیز به گروگان بگیرند. وی همچنین ادعا می کند که توسط اعضای گروه کتک خورده و میلیون ها دلار او به سرقت رفته است.

به همین دلیل Tekashi می‌گوید که مشکلی با نقض کردن قانون موسوم به "قانون خیابان" ندارد. در واقع او ادعا می کند که اعضای دار و دسته خلافکار سابقش پیش از آنکه وی از خط قرمزها عبور کند، قوانین گروه را زیر پا گذاشته بودند و حتی در سخنانی عجیب می گوید که در زمانی که او در تور به سر می برده، برخی از این افراد به همسر او و مادر فرزندش تجاوز کرده اند. Tekashi در ادامه می گوید: "بله من مخبری کردم، جاسوسی کردم اما قرار بود به چه کسی وفادار باشم؟". در ابتدای این ویدیو اینستاگرامی خانگی، Tekashi در حالی که با یک جفت دستبند بازی می کرد به تمسخر کسانی می پرداخت که آن ها را "پسران بد" می نامید.

1

 

در دسامبر ۲۰۱۹، این رپر جنجالی بعد از گناهکار شناخته شدن در ۹ اتهام اخاذی به دو سال زندان محکوم شد اما در آوریل ۲۰۲۰ و به خاطر شیوع ویروس کووید-۱۹، وی به خانه منتقل شد تا بقیه دوران محکومیت خود را در حبس خانگی بگذراند. از آن زمان به بعد، Tekashi 6ix9ine چندین دستگاه خودرو لوکس و جواهرات گرانقیمت متعددی خریداری کرده است. اما به نظر نمی رسد که این آخرین خبر جنجالی مربوط به این رپر سرشناس باشد. در اکتبر ۲۰۱۹ نیز گزارش شد که وی از پشت میله های زندان نیز یک معامله ۱۰ میلیون دلاری انجام داده است.

2

خواننده خواننده رپ رپر رپر معروف سیکس ناین
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین