کد خبر: 53938 A

بیلی آیلیش بازیگر شد

بیلی آیلیش بازیگر شد

آیلیش تاکنون در فیلمی داستانی نقش‌آفرینی نکرده، اما موسیقی تیتراژ آغازین "وقتی برای مردن نیست" از مجموعه‌ "جیمز باند" را خوانده است

ایران آرت: گاس ون سنت و گوچی رسماً با یکدیگر همکاری خواهند کرد. گوچی پنجشنبه (۵ نوامبر) اعلام کرد که یک مجموعه فیلم کوتاه هفت قسمتی تحت عنوان "سرآغاز چیزی که هرگز پایان نمی‌پذیرد" با همکاری ون سنت و "الساندرو میکله" به تولید رسانده است. 

این فیلم‌ها از ۱۶ تا ۲۲ نوامبر در گوچی‌فست پخش خواهند شد و "هری استایلز" و "بیلی آیلیش" در آن دیده خواهند شد. در این مجموعه فیلم که در رم فیلمبرداری شده، "سیلویا کالدرونی" بازیگر ایتالیایی با ستارگان بین‌المللی از جمله آیلیش، استایلز، "لو هان"، "آرلو پارکس"، "ساشا والتس"، "فلورنس ولش" و بسیاری دیگر برخورد می‌کند.

گوچی‌فست که از پلتفرم‌های ویبو، یوتیوب فشن، کانال یوتیوب گوچی و وبسایت گوچی‌فست پخش می‌شود، علاوه بر این شامل آثاری از ۱۵ طراح مستقل از جمله "شانل کمپل"، "استفان کوک"، "جوردن لوکا" و "گرت رایتون" خواهد بود.

به گزارش ۳۰نما استایلز تا روز گذشته در حال بازی در فیلم "نگران نباش عزیزم" به کارگردانی "الیویا وایلد" و بازی "فلورنس پیو" و "کریس پاین" بود، اما این پروژه به علت مبتلا شدن یکی از عوامل تا دو هفته متوقف خواهد شد. استایلز اولین بار با "دانکرک" (Dunkirk) "کریستفر نولان" بازی در فیلم را تجربه کرد.

آیلیش تاکنون در فیلمی داستانی نقش‌آفرینی نکرده، اما موسیقی تیتراژ آغازین "وقتی برای مردن نیست" (No Time to Die) از مجموعه‌ی "جیمز باند" را خوانده است.

آخرین فیلم بلند "گاس ون سنت" ۶۸ ساله "نگران نباش پیاده زیاد دور نمی‌شود" با بازی "واکین فینیکس" است که در سال ۲۰۱۸ اکران شد و از منتقدین امتیاز "راتن تومیتوز" ۷۰ درصد دریافت کرد.

 

گوچی هری استایلز بیلی آیلیش
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین