کد خبر: 56543 A

کوروش یغمایی آلبوم جدید منتشر می‌کند/ همکاری دو برادر

کوروش یغمایی آلبوم جدید منتشر می‌کند/ همکاری دو برادر

کوروش یغمایی آلبوم تازه خود را با همکاری برادرش کامبیز که در آلمان زندگی می‌کند تولید کرده است.

ایران آرت: کوروش یغمایی خواننده باسابقه موسیقی پاپ راک از تولد آلبوم تازه خود با همکاری برادرش کامبیز یغمایی خبر داد و اعلام کرد که یکی از قطعات این آلبوم تا پیش از نوروز ۱۴۰۰ منتشر خواهد شد. 

به گزارش ایران‌آرت، کوروش یغمایی با انتشار ویدئویی از نوازندگی برادرش در صفحه اینستاگرام خود نوشت: پس از چهل سال دوری و جدایی ناخواسته، اینک با بکارگیری امکانات اینترنت، نوید آغاز همکاری دوباره با بهره‌گیری از چیره دستی و دانش موزیک برادر نازنینم کامبیز را در آلبوم تازه‌ام می‌دهم. تصمیم دارم یک ترانه از این آلبوم را در نوروز پیش رو در اینترنت با شما یاران دیرینه‌ام به اشتراک بگذارم.

با سپاس از کامبیز جان در آلمان که با وجود داشتن هنرجویان بسیار، وقت ارزشمند خود را برای همکاری در این آلبوم به من ارزانی داشت.

کوروش یغمایی - بهمن ۱۳۹۹"

خانواده یغمایی چندین هنرمند را به عرصه موسیقی معرفی کرده است. کوروش یغمایی خواننده، آهنگساز و نوازنده، برادرش کامبیز نوازنده پیانو و برادر دیگرش کامران نوازنده گیتار و درامز هستند. همچنین کاوه، کامیل و ساتگین سه فرزند کوروش نیز از جمله هنرمندان فعال در عرصه موسیقی هستند و کاوه توانسته خود را به عنوان یک هنرمند شناخته شده راک تثبیت کند. 
 

111

کوروش یغمایی کورش یغمایی کامبیز یغمایی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین