کد خبر: 56611 A

عثمان محمدپرست بستری شد/ وخامت حال استاد دوتار

عثمان محمدپرست بستری شد/ وخامت حال استاد دوتار

استاد عثمان محمدپرست معروف به عثمان خوافی از معدود اساتید بازمانده موسیقی مقامی خراسان در بیمارستان بستری شد.

ایران آرت: عثمان محمدپرست از هنرمندان شهیر موسیقی نواحی منطقه خراسان به دلیل خونریزی معده در بیمارستان بستری و هم اکنون در حال انتقال به یکی از بیمارستان‌های مشهد است.

علی پونه داماد و فرزند برادر عثمان محمدپرست از استادان صاحب نام دو تار نوازی خراسان در گفتگو با خبرنگار مهر از بستری شدن عموی هنرمندش در بیمارستان به دلیل خونریزی معده خبر داد و گفت: روز گذشته بعد از مشکلات گوارشی در استاد محمدپرست دیده شد بلافاصله وی را به یکی از بیمارستان‌های شهرستان خواف منتقل کردیم.

پونه افزود: در همان جا آزمایشات لازم نیز انجام شد، اما به دلیل اینکه همراه با حالت تهوع این هنرمند خون نیز همراه بود پزشک معالج وی اعلام کرد که استاد باید حتماً به بیمارستان مجهزتری در مشهد منتقل شود.

وی ادامه داد: هم اکنون با آمبولانس در حال اعزام استاد به مشهد هستیم که در آنجا فعالیت‌های پزشکی از جمله آندوسکوپی نیز صورت پذیرد تا نسبت به انجام مراحل تکمیلی درمان اقدام کنیم. البته هم اکنون به دلیل تزریق خون حال عمومی استاد در وضعیت نسبتاً خوبی قرار دارد که امیدوارم در مشهد با انجام مراحل تکمیلی درمان هرچه زودتر نسبت به بهبود وضعیت کارهای لازم صورت پذیرد.

 

موسیقی نواحی عثمان محمدپرست موسیقی محلی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین