کد خبر: 57040 A

تقدیر ستاره پاپ از دوستی که به او کلیه اهدا کرد/ عکس

تقدیر ستاره پاپ از دوستی که به او کلیه اهدا کرد/ عکس

چهار سال از روزی که سلنا گومز با هدیه گرفتن کلیه دوستش فرانسیا رایسا بار دیگر فرصت زیستن پیدا کرد می‌گذرد و این خواننده همچنان سپاس‌گزار دوستش است.

ایران آرت: سلنا گومز ستاره موسیقی پاپ از داشتن دوستی مانند فرانسیا رایسا سپاسگزار است. روز پنجشنبه سلنا به احترام روز جهانی کلیه، متنی را که رایسا – که تقریباً چهار سال پیش هنگام اهدای کلیه به سلنا نوشته بود – دوباره ارسال کرد.

رایسا در توییتر در کنار عکسی از خودش در بیمارستان نوشت: "اگر مدتیه من را دنبال می‌کنید، می‌دانید که من روند اهدای کلیه خود را کاملا خصوصی نگه داشته‌ام. با این حال من فکر می‌کنم که در زندگی‌ام به جایی رسیده‌ام که ​​احساس راحتی و اعتماد به نفس می‌کنم و در مورد تجربه خودم صحبت می‌کنم و از بسترهای نرم افزاری خود برای آگاهی از بیماریهای مختلف کلیوی که بر جامعه ما تأثیر می‌گذارد، استفاده می کنم."

رایسا 32 ساله گفت: "در حالی که من شخصاً تحت تأثیر بیماری کلیه قرار نگرفتم، اما تأثیرات آن را از نزدیک دیده‌ام و می‌خواهم سهم خودم را برای کمک به آموزش دیگران در مورد آن انجام دهم. بنابراین به احترام روز جهانی کلیه، بیایید در مورد تأثیر بیماری کلیه صحبت کنیم و اینکه چگونه می‌توانیم برای بیماران کلیوی زندگی خوبی بسازیم.


به نوشته گیتی تودی سلنا گومز این پست را به اشتراک گذاشت و نوشت: "از اینکه به من لطف داشتی ازت ممنونم. من تا ابد از تو سپاسگزارم."

سلنا گومز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین