کد خبر: 57902 A

بازگشت سلنا گومز با چاقوهای رنگین‌کمانی زیبایش

بازگشت سلنا گومز با چاقوهای رنگین‌کمانی زیبایش

سلنا گومز برای فصل سوم برنامه "سلنا+سرآشپز" به اچ‌بی‌او مکس برمی‌گردد.

ایران آرت: سلنا گومز خواننده محبوبی که سابقه طولانی در دنیای سینما و موسیقی دارد با آغاز همه‌گیری بیماری کرونا برنامه‌ای با همکاری شبکه اچ‌بی‌او مکس به نام "سلنا+سرآشپز" ساخت که فصل اول آن در ۱۳ اوت ۲۰۲۰ از این شبکه پخش شد.

با توجه به استقبال خوبی که از این برنامه ده قسمتی شد فصل دوم آن نیز ساخته شد که در ژانویه ۲۰۲۱ روی ایر رفت. حالا گومز و چاقوهای رنگین‌کمانی زیبایش بار دیگر برای فصل سوم به اچ‌بی‌او مکس می‌آیند. 

در هر قسمت این برنامه گومز از خانه خود به صورت مجازی با آشپزان مشهور دنیا تماس تصویری برقرار می‌کند و آشپزی یاد می‌گیرد. گومز که آشپز ماهری نیست، تلاش خود را می‌کند تا دستورات آشپزی را اجرا کند. در پایان هر قسمت نیز این آشپزان سرشناس مؤسسات خیریه‌ای را به بینندگان معرفی می‌کنند.

به نوشته 30نما، اچ‌بی‌او مکس اعلام کرد که در طی دو فصل، گومز موفق به جمع کردن مبلغ ۳۶۰ هزار دلار برای ۲۳ سازمان خیریه شد.

آشپزان مشهوری از جمله "آنجلو سوسا"، "آنتونیا لوفاسو"، "کندیس کومای"، "دنیل هولزمان"، "جان و وینی"، "لودو لفو"، "نانسی سیلورتون"، "نیشا آرینگتون"، "روی چوی" و "تانیا هالند" تاکنون در این برنامه حاضر شده‌اند.

 

سلنا گومز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین