کد خبر: 57987 A

مایکل جکسون تبرئه شد

مایکل جکسون تبرئه شد

قاضی دادگاهی در لس آنجلس ادعاهای دومین فردی که در مستند "ترک نورلند" مایکل جکسون را به آزار جنسی متهم کرده بود را نیز رد کرد.

ایران آرت: دادگاهی در لس آنجلس ادعای یکی دیگر از شاکیان مایکل جکسون، ستاره فقید موسیقی جهان، را نپذیرفت. این دومین پیروزی بزرگ اداره اموال و دارایی‌هایی مایکل جکسون است که در سال‌های اخیر با شکایت‌های حقوقی مختلفی مواجه بوده است. 

قاضی دادگاهی در لس آنجلس دوشنبه رأی داد که وید رابسون - کسی که مدعی است در کودکی مورد سوءاستفاده مایکل جکسون قرار گرفته است - نمی‌تواند از شرکت‌ها و کسب و کار این خواننده تقاضای غرامت کند.

وید رابسون یکی از دو فردی است که در فیلم‌ مستند جنجالی "ترک نورلند" ادعا کرد در دوران کودکی توسط مایکل جکسون مورد آزار جنسی قرار گرفته است.  همین قاضی سال گذشته نیز شکایت فرد دیگر، یعنی جیمز سافچک، را با استدلالی مشابه رد کرده بود. 

رسانه‌های آمریکایی نوشتند انتظار می‌رود که تیم حقوقی وید رابسون در مرحله بعدی به دادگاه تجدیدنظر مراجعه کند.

مارک یانگ، قاضی دادگاه، در حکم تازه خود تأکید می‌کند که شرکت‌های مایکل جکسون توانایی قانونی برای کنترل رفتارهای این خواننده را نداشتند؛ زیرا او به عنوان تنها مالک این مجموعه قادر بوده است تمامی اعضای هیأت مدیره را بدون هیچ توضیح یا دلیلی تغییر دهد یا برکنار کند.

وید رابسون و جیمز سافچک مدعی هستند که در اواخر دهه هشتاد و اوایل دهه نود میلادی، هنگام اقامت در مزرعه نورلند، مورد سوءاستفاده جنسی مایکل جکسون قرار گرفتند.

مایکل جکسون

ادعاهای آنها تاکنون در دادگاه رد شده است. ولی سال گذشته موافقت دادگاه برای شکایت از دو شرکت مایکل جکسون‌ را کسب کردند

پس از فرآیندی طولانی در نهایت قاضی به نفع وکلای مایکل جکسون رأی داد و پذیرفت که دو شرکت متعلق به این خواننده فقید، هیچ مسئولیت قانونی در مقابل ادعای مطرح‌ شده از سوی وید رابسون ندارند.

وکلای مایکل جکسون ضمن استقبال از رأی دادگاه، وید رابسون را به پیگیری ادعاهای غیرمنصفانه‌ای که هیچ نتیجه‌ای ندارد، متهم کردند.

وینس فینالدی، وکیل شاکیان، با ابراز تأسف از حکم صادره که به گفته او "کودکانی را که در صنعت هنر و سرگرمی هستند، در مقابل آزارهای جنسی آسیب‌پذیر می‌کند"، از پیگیری این پرونده حتی تا مرحله دیوان عالی آمریکا خبر داد.

مایکل جکسون در سال ۲۰۰۹ بر اثر مصرف بیش از حد قرص‌های خواب‌آور درگذشت. 

در سال‌های اخیر، اداره اموال و دارایی‌های مایکل جکسون و خانواده او، تمامی اتهامات وارده به این خواننده آمریکایی را بی‌پایه و اساس توصیف کرده‌اند.

 

مایکل جکسون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین