کد خبر: 58757 A

خواننده معروف پاپ به "جان ویک ۴" پیوست

خواننده معروف پاپ به "جان ویک ۴" پیوست

رینا ساوایاما پیش از تبدیل شدن به فوق ستاره پاپ و امضای قرارداد با استودیوهای موسیقی در زمینه مدلینگ فعالیت کرده است.

ایران آرت: رینا ساوایاما ستاره ژاپنی-بریتانیایی اولین فیلم بلندش را با «جان ویک: قسمت ۴» (John Wick: Chapter 4) تجربه می‌کند و در کنار «کیانو ریوز» برای استودیوی لاینزگیت جلوی دوربین می‌رود. جزئیاتی در مورد نقش ساوایاما فاش نشده است.

این فیلم به کارگردانی «چاد استاهلسکی» و نویسندگی «شی هتن» و «مایکل فینچ» ساخته خواهد شد و «درک کولستاد» در نگارش فیلمنامه مشارکت نمی‌کند. تولید «جان ویک ۴» از تابستان امسال در فرانسه، آلمان و ژاپن آغاز خواهد شد.

استاهلسکی در مورد اضافه شدن ساوایاما به بازیگران می‌گوید: «بسیار خوشحالم که رینا اولین فیلم بلندش را در «جان ویک: قسمت ۴» تجربه می‌کند. استعداد فوق‌العاده‌ای است که سطح فیلم را بالاتر می‌برد.»

به گزارش ۳۰نما، ساوایاما متولد ژاپن و رشد یافته در شمال لندن است. او در دانشگاه کمبریج به تحصیل در رشته علوم سیاسی، روان‌شناسی و جامعه‌شناسی پرداخته و پیش از تبدیل شدن به فوق ستاره پاپ و امضای قرارداد با استودیوهای موسیقی در زمینه مدلینگ فعالیت کرده.

کولستاد چند ماه قبل در مصاحبه با کلایدر در مورد قطع همکاری در نویسندگی چندگانه «جان ویک» گفته است: «در مقطع معینی استودیو به شما خواهد گفت مشارکت هنری‌تان به پایان رسیده و با آن وداع می‌کنید. هنوز با [چاد استاهلسکی کارگردان فیلم] ارتباط نزدیکی دارم، هنوز با [دیوید لیچ دیگر کارگردان فیلم] ارتباط نزدیکی دارم، و نمی‌دانم که چه اتفاقی خواهد افتاد، اما برای دیدنش هیجان‌زده‌ام.»

او در پاسخ به این پرسش که آیا با تصمیم خود از چندگانه جدا شده می‌گوید: «نه، تصمیمش با من نبود. اگر به قراردادها نگاه کنید، می‌بینید که من در قسمت سوم با چند نفر همکاری کردم، [استودیو] مجبور نبود باز هم به سراغ من بیاید و نیامد.»

 

جان ویک 4 رینا ساوایاما
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین