کد خبر: 62427 A

مرگ دلخراش «ملکه رنج» / سقوط هواپیمای ماریلیا مندونکا خواننده برنده جایزه گرمی / واکنش نیمار به کشته شدن هم‌وطنش

مرگ دلخراش «ملکه رنج» / سقوط هواپیمای ماریلیا مندونکا خواننده برنده جایزه گرمی / واکنش نیمار به کشته شدن هم‌وطنش

ماریلیا مندونکا، خواننده مشهور برزیلی ملقب به «ملکه رنج» که در سال ۲۰۱۹ برنده جایزه گرمی لاتین شده بود در حادثه سقوط هواپیما جان سپرد.

ایران آرت: یک خواننده برزیلی برنده جایزه گرمی همراه با چهار نفر دیگر در یک حادثه هوایی کشته شد. ماریلیا مندونکا (Marilia Mendonca) 26 ساله در حال پرواز به سمت محل اجرای کنسرتش بود که هواپیمایش در منطقه میناس گرایس، برزیل سقوط کرد. این هواپیما حدود ساعت ۳:۳۰ دقیقه بعدازظهر به وقت محلی سقوط کرد در حالی که تنها ۱۲ کیلومتر با محلی که کنسرت مندونکا در کاراتینگا برگزار می شد، فاصله داشت. پس از انتشار خبر سقوط هواپیما، نزدیکان ماریلیا مندونکا در ابتدا اعلام کردند که وی زنده و حالش خوب است. اما در ادامه تایید شد که این خواننده مشهور برزیلی که دو پسر نیز دارد در جریان این حادثه کشته شده و عمویش نیز یکی دیگر از ۴ قربانی دیگر این حادثه است.

NINTCHDBPICT000691695329

در بیانیه تیم مندونکا پس از این حادثه تراژیک آمده است: «با قلبی پر از اندوه، مرگ خواننده ماریلیا مندونکا، تهیه کننده اش هنریکه ریبیرو، عمو و مشاورش آبیسیلی دیاز فیلهو، خلبان و کمک خلبان هواپیما، که نامشان را در حال حاضر محفوظ نگه می داریم را اعلام می کنیم. هواپیما از گویانیا به پرواز درآمده و قرار بوده به کاراتینگا برود، جایی که ماریلیا امشب برنامه ای اجرا می کرد. در حال حاضر این تمام اطلاعاتی است که ما داریم». هواپیمای حامل ماریلیا مندونکا روز جمعه از شهر گویانیا در غرب برزیل به پرواز درآمده بود. وزارت فرهنگ برزیل در بیانیه ای درباره مرگ این خواننده مشهور برزیلی گفته است :«ماریلیا مندونکا میراثی از موسیقی و فرهنگ محلی برزیل را به جای می گذارد. بدون شک او فراموش نخواهد شد».

e63e26bc-3f57-11ec-a1b3-e785d5c8830c_image_hires_073220

مندونکا در سال ۲۰۱۹ برنده جایزه گرمی لاتین شده و آلبوم او با نام Todos os Cantos بسیار محبوب شد. نیمار بازیکن برزیلی مشهور تیم پاری سن ژرمن که از طرفداران مندونکا بود در توییتر نوشت که مرگ این خواننده محبوب را باور نمی‌کند.

neymar-jr-1068x601-1

وی شب گذشته نیز اولین گل خود برابر تیم بوردو را به مندونکا تقدیم کرد در حالی که روی پیراهنش نوشته بود: «همیشه طرفدارت خواهم بود، ملکه رنج».

 

برزیل سقوط هواپیما جایزه گرمی ماریلیا مندونکا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین