کد خبر: 62602 A

برنامه درسی فشرده علی رهبری در انجمن فیلارمونیک شهر خملنیسکی اوکرایین

برنامه درسی فشرده علی رهبری در انجمن فیلارمونیک شهر خملنیسکی اوکرایین

نتیجه کار این مستر کلاس در کنسرتی ویژه در سالن فیلارمونیک شهر خملنیسکی روی صحنه خواهد رفت.

ایران آرت: علی رهبری آهنگساز و رهبر بین المللی ایرانی به انجمن فیلارمونیک شهر خملنیسکی اوکرایین دعوت شد تا از تاریخ ۲۴ آبان ماه به مدت ۲ هفته برای بالابردن سطح کیفی ارکستر فیلارمونیک برنامه درسی

فشرده داشته باشد.

به گزارش ایلنا، نتیجه کار این مستر کلاس در کنسرتی ویژه در سالن فیلارمونیک شهر خملنیسکی روی صحنه خواهد رفت. علاوه بر این و همزمان با این مستر کلاس اپرای یک‌ساعته حضرت ابراهیم به همراه دیوان شرق و غرب گوته از آثار اخیر علی رهبری نیز برای شرکت المانی انتشار موسیقی ناکسوس ضبط خواهد شد. 

علاوه بر این در همین ۲ هفته، ۱۵۴ ترانه ساخته علی رهبری روی سونت‌های (غزلیات) شکسپر نیز توسط خانم ماری خوکار، پیانیست اوکرایینی نیز برای شرکت ناکسوس ضبط خواهد شد. 

علی رهبری مدیر هنری و رهبر دایم ارکسترهای سمفونیک شهرهای بروکسل، زاگرب، پراگ، مالاگا و تهران، حدود ۳۰ سال بر روی این غزلیات که در نوع خود در دنیا منحصر بفرد میباشند کار کرده و این اثار توسط ۱۵ آهنگساز زیر آقایان اندره لاپرت بلژیکی، پاولو پسینا ایتالیایی، ساشا پریسکیچ اتریشی، احمد پژمان، امیر تفرسی پور، مهران روحانی، امیر معینی، امیر بکان، احسان توکل، رخسا قاضی زاده، امیر اسلامی، کیوان یحیی، بابک میلانی، سیاوش مرادی و خانم پائولا رهبری برای پیانو و آواز تنظیم شده اند. شایان ذکر است که علی رهبری در خردادماه همین سال اپرای غمنامه پارسی و قطعه سمفونیک بلبلان پارسی را نیز با همین ارکستر ضبط کرده بود.

 

علی رهبری انجمن فیلارمونیک اوکرایین
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین