کد خبر: 63570 A

دیدار شهرام ناظری و کیخسرو پورناظری پس از سه سال در یک روز بارانی/ آلبومی تازه در راه است؟

دیدار شهرام ناظری و کیخسرو پورناظری پس از سه سال در یک روز بارانی/ آلبومی تازه در راه است؟

کیخسرو پورناظری و شهرام ناظری با آثار مشترکی چون «مطرب مهتاب رو»، «حیرانی»، «صدای سخن عشق» یکی از دوره‌های درخشان موسیقی ایران را رقم زنده‌اند. اما سال‌هاست که حضور این دو هنرمند نامدار در فضای موسیقی در کنار هم به چشم نمی‌خورد.

ایران آرت: یکی از تهیه‌کنندگان موسیقی از دیدار دوباره شهرام ناظری خواننده پیشگام موسیقی ایرانی و کیخسرو پورناظری آهنگساز و نوازنده جریان ساز موسیقی کشورمان پس از مدت‌ها خبر داد.

محمدحسین توتونچیان تهیه‌کننده موسیقی در گفتگو با مهر با اعلام خبر دیدار دوباره دو هنرمند پیشگام موسیقی کشورمان پس از سال‌ها توضیح داد: پس از مدت‌ها، دیدار استاد شهرام ناظری با استاد کیخسرو پورناظری، تهمورس و سهراب پورناظری اتفاق مبارکی بود که نظیر آن را در جامعه موسیقی ایرانی کمتر شاهد بوده‌ایم.

وی افزود: کیخسرو پورناظری و شهرام ناظری با آثار مشترکی چون «مطرب مهتاب رو»، «حیرانی»، «صدای سخن عشق» یکی از دوره‌های درخشان موسیقی ایران را رقم زنده‌اند. اما سال‌هاست که حضور این دو هنرمند نامدار در فضای موسیقی در کنار هم به چشم نمی‌خورد.

این تهیه‌کننده آثار موسیقایی بیان کرد: از سال‌های پیش شیفته آثار مشترک این بزرگان بودم و در پی همکاری با استاد شهرام ناظری و همچنین کنسرت‌های گروه شمس و استاد کیخسرو پورناظری و از سوی دیگر کنسرت‌های «چرا رفتی» و «ایران من» کاری مشترک از همایون شجریان، تهمورس و سهراب پورناظری و در ایران و جهان، همیشه این فکر را در من ایجاد کرده بود که مخاطبان موسیقی ایرانی سال‌هاست که تشنه پیوند دوباره این اساتید هستند. شرایط کرونایی این مهم را به تاخیر انداخت تا سرانجام، دیروز این مهم، در هوای بارانی تهران به انجام رسید.

توتونچیان ادامه داد: این دیدار پس از رونمایی آلبوم «از دوار چرخ» اثر کیخسرو پورناظری در آبان ۹۷ اولین دیدار این خاندان موسیقیدان محسوب می‌شود. به هر حال مرور خاطرات سالیان دور از سوی این اساتید و همچنین گفتگوهای پرشوری که در دیدارشان با هم در جریان بود، حکایت از عشقی عمیق بین این بزرگان داشت. در هر حال به اعتقاد من، این دیدار، یقیناً باعث شادی خاطر دوستداران و حامیان موسیقی اصیل این خاک و مرز و بوم، خواهد بود.

 

 

شهرام ناظری سهراب پورناظری تهمورس پورناظری کیخسرو پورناظری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین