کد خبر: 64121 A

آهنگ‌های پینک فلوید در دو کشور ممنوع شد

آهنگ‌های پینک فلوید در دو کشور ممنوع شد

پینک فلوید در بیانیه‌ای که در توییتر منتشر شد، اعلام کرد که «ضمن محکومیت شدید تهاجم روسیه به اوکراین، در کنار مردم جهان ایستاده ایم.»

ایران آرت: گروه معروف راک بریتانیایی "پینک‌ فلوید" به جمع محکوم‌کنندگان حمله روسیه به اوکراین پیوست.

پینک‌ فلوید اعلام کرد، همه آثار خود از سال ۱۹۸۷ به بعد و همچنین آثار انفرادی گیتاریست و خواننده این گروه، دیوید گیلمور را از دسترس تمامی ارائه دهندگان موزیک دیجیتال در روسیه و بلاروس خارج می‌کند.

پینک فلوید در بیانیه‌ای که در توییتر منتشر شد، اعلام کرد که «ضمن محکومیت شدید تهاجم روسیه به اوکراین، در کنار مردم جهان ایستاده‌ایم.»

پینک فلوید در سال ۱۹۹۶ به تالار مشاهیر راک اند رول ایالات متحده و در سال ۲۰۰۵ به تالار مشاهیر موسیقی بریتانیا راه یافت. بیش از ۲۵۰ میلیون نسخه از آثار این گروه در سرتاسر جهان به فروش رفته که ۷۴٫۴ میلیون نسخه از آن تنها در ایالات متحده فروش رفته است. به همین دلیل، پینک فلوید در زمرهٔ پرفروش‌ترین هنرمندان موسیقی در دنیا قرار می‌گیرد.

همچنین از آلبوم نیمهٔ تاریک ماه به عنوان یکی از موفقیت‌آمیزترین و پرفروش‌ترین آلبوم‌های تاریخ راک در تمام دوران‌ها یاد می‌شود. این آلبوم توانست از نظر میزان فروش، به رتبۀ اول در ایالات متحده دست پیدا کند و چهارده سال در جدول باقی بماند. تاکنون بیش از ۴۰ میلیون نسخه از این آلبوم در سراسر جهان به فروش رسیده است.

 

پینک فلوید
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین