کد خبر: 64344 A

ناموس ابی و روزنامه کیهان

ناموس ابی و روزنامه کیهان

چنانکه انتظار می رفت روزنامه کیهان در نخستین شماره خود در سال ۱۴۰۱ علیه ابی، ابراهیم حامدی، نوشته است.

ایران آرت: خبرآنلاین خبر داد  روزنامه کیهان زیر تیتر « ابی علیه ایران، ایران علیه ابی » نوشت: وطن‌فروشی خواننده بدنام لس‌آنجلسی، با واکنش منفی بسیاری از ایرانیان در فضای مجازی مواجه شد.

پس از آنکه ابراهیم حامدی موسوم به ابی در مصاحبه‌ای گفت: «سیاسی نیستم و خلیج‌فارس دعوای ایران و امارات است و برای همین آهنگ خلیج‌فارس را در دوبی نمی‌خواند تا با مشکل مواجه نشود» بسیاری از مردم ایران در فضای مجازی به انتقاد از وی پرداختند.
ازجمله یکی از کاربران نوشته است: «خلیج‌فارس که ملی و فراجناحی‌ست، ابی می‌گوید موضوعی سیاسی بین ایران و امارات است و او دخالت نمی‌کند؛ اما برای جنبش سبز ترانه خواند و شال سبز ‌انداخت. از قضا ابی از سیاسی‌ترین خواننده‌هاست، اما همیشه خواسته مقابل جمهوری اسلامی و البته کنار پول بایستد؛ حتی وقتی پای خلیج‌فارس وسط است.»
یکی دیگر از شهروندان در این باره نوشت: «مادرم از ابی بدش میومد. اگه الان بود می‌گفت دیدی من تشخیصم درست بود تو نمی‌فهمیدی این مرد کیه و چیه! و در مسیر اظهار نظر در مورد علایق من و نفی اونها محکم‌تر پیش می‌رفت... خدا بیامرزدت مامان جون، نیستی این روزها رو ببینی! نمی‌دونم شایدم راحت شدی.»
کاربر دیگری هم نوشته است: «از اِبی و امثالش ناراحت نشید.وطن آنها ایران نیست، اصلا آنها وطن ندارند و فقط فارسی‌زبان هستن.»
دیگری هم نوشته است: «ابی راست میگفت که آدم سیاسی نیست، اصلا چیزی از سیاست حالیش نیست.این آدم اقتصادیه، فقط پول‌و میشناسه دنبالش بو می‌کشه، دین و اعتقاد و ناموسش فقط پوله، پول!»

این مطلب در صفحه سوم کیهان منتشر شده است.

 

روزنامه کیهان ابی ابراهیم حامدی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین