کد خبر: 64738 A

گوگوش ، گیتی پاشایی ،مسعود کیمیایی

حمله روزنامه اصولگرا به گوگوش: او زنی اغواگر است

حمله روزنامه اصولگرا به گوگوش: او زنی اغواگر است

فرهیختگان نوشت: اکثر کسانی که حرف‌های گوگوش را شنیدند، او را زنی اغواگر یافتند که برای رفع کردن مشکلاتش یا برای ترقی در مدارج اجتماعی، از رابطه‌های غیرصادقانه با مردهای مختلف سود می‌جسته است.

ایران آرت: فرهیختگان، روزنامه دانشگاه آزاد صبح امروز در وا‌کنش به مصاحبه جنجالی گوگوش درباره رابطه‌اش با مسعود کیمیایی و گیتی پاشایی نوشت: در مصاحبه اخیر فائقه آتشین که نسخه‌ای کات‌خورده بود و توسط شبکه من‌وتو تهیه شد، تمام هوش و تدبیرشان را به کار بستند اما نتیجه عینی و واقعی کار به‌هیچ‌وجه آن چیزی درنیامد که توقع می‌رفت.

به نوشته فرهیختگان، فائقه آتشین آمد تا از روزهای انقلاب و آن‌چه بر سرش آمد بگوید اما این بخش چیز جدیدی نداشت و هیچ شعله دیگری را برنمی‌افروخت. او در بخش‌های دیگری از مصاحبه علیه مسعود کیمیایی، فیلمسازی که جزء همراهان جریان انقلاب بود و از این جهت جنبه نمادین داشت، حرف‌هایی زد که به زندگی شخصی‌اش برمی‌گشت و تخریب شخصیت به‌حساب می‌آمد.

روزنامه مذکور گوگوش را فاقد هوش و فراست دانست و درباره او نوشت: درمجموع اما اکثر کسانی که حرف‌های گوگوش را شنیدند، او را زنی اغواگر یافتند که برای رفع کردن مشکلاتش یا برای ترقی در مدارج اجتماعی، از رابطه‌های غیرصادقانه با مردهای مختلف سود می‌جسته است. به‌علاوه او با طرز صحبت کردنش در این گفت‌وگو خود را فردی فاقد هوش و فراست قابل‌توجه نشان داد. اینها به‌هیچ‌وجه نمی‌تواند گردانندگان شبکه من‌وتو را به اهدافی که از ساخت این مستند گفت‌وگومحور داشتند، برساند.

فرهیختگان در پایان نوشت: آن‌چه از این مصاحبه در ذهن‌ها ته‌نشین شد، تصویر نازیبایی از نماد فضای فرهنگی و هنری قبل از انقلاب یعنی فائقه آتشین بود. به‌نظر می‌آید فعالان این جریان و ترتیب‌دهندگان مصاحبه فائقه آتشین با هما سرشار، اگر هیچ فعالیتی نکنند و ساکت بمانند، بیشتر توانسته‌اند در ضربه زدن به دشمنان‌شان موفق باشند یا لااقل به نیت ضربه زدن، به‌نفع آنها کار نکرده‌اند.

مسعود کیمیایی گیتی پاشایی گوگوش
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین