کد خبر: 64961 A

مرگ تلخ خواننده مشهور پس از برگزاری کنسرت

مرگ تلخ خواننده مشهور پس از برگزاری کنسرت

کریشناکومار کونات، خواننده مشهور بالیوود ساعاتی پس از اجرای کنسرت درگذشت.

ایران آرت: کریشناکومار کونات خواننده شناخته‌شده بالیوود که بیشتر با نام «کِی‌کِی»(KK) شناخته می‌شود، سه‌شنبه شب در سن ۵۳ سالگی درگذشت.

این خواننده مشهور بالیوود ساعاتی پیش از درگذشت، در «کلکته» کنسرت اجرا کرده بود. به گزارش «گاردین» این خواننده حین اجرا کنسرت در «کلکته» بدحال شد و خواست تا او را به هتلش بازگردانند. پس از اینکه او در ساعت ۱۰:۳۰ شب به وقت محلی بیهوش شد و به بیمارستان منتقل شد، پزشکان درگذشت او را اعلام کردند.

پس از اعلام خبر درگذشت این خواننده، موجی از پیام‌های ادای احترام توسط اشخاص مختلف از جمله نخست‌وزیر هند در فضای مجازی منتشر شد.

به گزارش ایسنا، «نارندا مودی» نخست‌وزیر هند در بخشی از پیامی که در توییتر منتشر کرده است، بیان کرد: «ما همیشه با آوازهایش به یاد او خواهیم بود. با خانواده و طرفدارانش همدردی می‌کنیم.»

این خواننده که در سال ۱۹۶۸ در دهلی متولد شد، آوازهایی به زبان‌های هندی، تامیلی، تلوگو، کانارا، مالایالم، مراتی و بنگالی ضبط می‌کرد.

او که فعالیتش را با آواز برای نغمه‌های آغاز، میانه یا پایان برنامه‌های رادیویی آغاز کرد، در دهه ۹۰ میلادی به شهرت رسید. بازیگران در فیلم‌های بالیوود آوازهای او که از قبل ضبط شده بودند را لب‌خوانی می‌کردند.

او علاوه بر آواز برای فیلم‌های مختلف سینمایی، دو آلبوم در سال‌های ۱۹۹۹ و ۲۰۰۸ منتشر کرد و در مسابقات آواز نیز به عنوان داور حضور داشت.

 

خواننده هندی کریشناکومار کونات
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین