کد خبر: 65073 A

جنیفر هادسون، سلبریتی، خواننده، بازیگر

جنیفر به مقام EGOT رسید/ افتخاری بزرگ برای خواننده و بازیگر مشهور

جنیفر به مقام EGOT رسید/ افتخاری بزرگ برای خواننده و بازیگر مشهور

عنوان EGOT به دریافت‌کنندگان جوایز امی، گرمی، اسکار و تونی اطلاق می‌شود و جنیفر هادسون هفدهمین هنرمندی است که به این مقام می‌‍رسد.

ایران آرت: جنیفر هادسون یکشنبه شب این هفته پس از دریافت جایزه "تونی" با نمایش "یک حلقه عجیب" (A Strange Loop) به مقام "ایگات" (EGOT) رسید. این عنوان به دریافت‌کنندگان جوایز امی، گرمی، اسکار و تونی اطلاق می‌شود.

پیش از هادسون ستارگانی چون "ریتا مورنو"، "آلن منکن"، "اندرو لوید وبر"، "جان لجند"، "مایک نیکلز"، "مل بروکس"، "ووپی گلدبرگ" هر چهار جایزه را دریافت کرده بودند. در تاریخ سینما، تئاتر، موسیقی و تلویزیون، تنها ۱۶ فرد موفق شده بودند به مقام "ایگات" برسند و هادسون نفر هفدهم بود.

هادسون در سال ۲۰۰۶ برای فیلم موزیکال "دختران رؤیایی" (Dreamgirls) برنده اسکار بهترین بازیگر زن نقش مکمل شد و در سال‌های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۷ دو جایزه گرمی را دریافت کرده بود. او برای فیلم انیمیشن-واقعیت مجازی "بابا یاگا" (Baba Yaga) یک جایزه امی دی‌تایم دریافت کرده است.

به گزارش 30نما، "آریانا دبوز" مجری هفتاد و پنجمین دوره مراسم اهدای جوایز "تونی" بود. او نیز مانند هادسون برای "داستان وست ساید" (West Side Story) برنده اسکار بهترین بازیگر زن نقش مکمل شده است.

دبوز ۳۱ ساله در حین یکی از اجراهایش در این مراسم با بعضی از مهمانان از جمله "اندرو گارفیلد" شوخی کرد. او پس از نزدیک شدن به گارفیلد آواز خواند: "به تو نزدیکم، آه چقدر نزدیکم، لمس می‌کنم تو را، کار زیادی برنمی‌آید از تو" دبوز سپس روی پای گارفیلد نشست در حالی که به خواندن ادامه داد.

 

 

سلبریتی جنیفر هادسون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین