کد خبر: 65079 A

شهرام ناظری

بازگشت شهرام ناظری به صحنه

بازگشت شهرام ناظری به صحنه

شوالیه آواز ایران کنسرت‌هایی را در دو شهر اصفهان و کاشان به روی صحنه خواهد برد.

ایران آرت: کنسرت‌های موسیقی در ماه تیر، شور و شوق جدیدی به خود می‌گیرد و به نظر می‌رسد شاهد برگزاری تورهای کنسرت چهره‌های مشهور و محبوب موسیقی در پایتخت و دیگر شهرستان‌های کشور باشیم.

دیروز بر همین اساس خبری منتشر شد که براساس آن و در ادامه تور کنسرت‌های شهرستان شهرام ناظری، این خواننده در روزهای  ۲۴،۲۵، ۲۶و ۲۹ خرداد در سالن سیتی‌سنتر اصفهان روی صحنه می‌رود. همچنین اجرای زنده دیگری دوم تیرماه در شهر کاشان برگزار می‌شود.

شهرام ناظری که اسفند سال گذشته از تازه‌ترین آلبوم خود به نام «خنیاگر» با موسیقی مسعود خضری در موزه موسیقی رونمایی کرده‌بود، در کنسرت پیش رو، که به نوعی ادامه تور کنسرت‌های شهرستان این چهره نامدار آواز ایران است، قطعاتی از آثار منتخب خود را برای مخاطبان اجرا خواهدکرد.

این خواننده که چندی پیش در مراسم جایزه حکیم نظامی، نشان عالی یونسکو را دریافت کرده‌ بود، طی هفته‌های اخیر تصمیم به برگزاری مجموعه کنسرت‌هایی در شهرهای کشور گرفته که از جمله آن می‌توان به برگزاری کنسرت در شهر اصفهان اشاره کرد. به نظر می‌آید این خواننده برای برگزاری کنسرت در پایتخت نیز برنامه‌ریزی‌هایی را انجام داده‌باشد که هنوز درباره جزئیات آن، اطلاع‌رسانی نشده‌است.

 

شهرام ناظری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین