کد خبر: 65483 A

CNCO, گروه موسیقی، لیتل میکس (Little Mix) ، ریکی مارتین

خبر غافل گیر کننده درباره گروه موسیقی پسرانه CNCO

خبر غافل گیر کننده درباره گروه موسیقی پسرانه CNCO

گروه لاتین "سی ان سی او" (CNCO) که همکاری شان با بزرگترین گروه دخترانه حال حاضر جهان یعنی لیتل میکس (Little Mix) حسابی خبرساز شده بود، اطلاعیه ای منتشر کردند که مایه حیرت علاقمندان شان شدند.

ایران آرت: هستی امیری : پس از هفت سال همکاری و برادری گروه لاتین "سی ان سی او" (CNCO) جدایی خود را اعلام کردند.

اعضای این گروه پسرانه، کریستوفر وِلِز (Christopher Vélez) ، ریچارد کاماچو (Richard Camacho) ، سابدیل دِ خِسوس  (Zabdiel De Jesus)  و اریک برایان کولون (Erick Brian Colon) به طور رسمی اعلان جدایی کردند.

این چهار نفر، با گروه ها و هنرمندان مشهور دیگری همکاری کرده بودند از جمله بزرگترین گروه دخترانه حال حاضر جهان یعنی لیتل میکس (Little Mix) که دیگر این همکاری ها به تاریخ می پیوندد.

"سی ان سی او" در آغاز یک گروه پنج نفره بود تا زمانی که سال پیش، عضو (قبلی) این گروه یعنی جوئِل پیمِنتل  (Joel Pimentel) جدایی خود را ، به علت تمرکز روی موسیقی خود به عنوان هنرمند تک‌خوان (سولو) اعلام کرد. 

و حالا پس از یک سال، تمام اعضا تصمیم به جدایی گرفتند.

کریستوفر در این خصوص اعلام کرد: "این اتفاق دردناکی است زیرا موضوع بسیار بزرگی در زندگی مان است که به انجام این شغل به عنوان خواننده تک نفره ختم می‌شود اما همزمان بسیار اشتیاق آور است. ما حاضریم این تجربه را داشته باشیم و به دنبال صدا و خلاقیت شخصی خودمان باشیم. البته اینکه از همدیگر جدا می‌شویم به این معنا نیست که دوستی ما ادامه دار نخواهد بود، فقط به دنبال چالش های جدید این صنعت هستیم. مطمئن هستیم که نتیجه این کار فوق العاده خواهد بود."

البته این جدایی قرار نیست هم اکنون انجام شود. همچنان قراردادهایی وجود دارد که این بند را دستکم تا یک سال و نیم آینده کنار هم نگاه خواهد داشت، از جمله یک آلبوم، یک تور کنسرت و همچنین مینی-سریال "برای همیشه" (4 Ever)  که در دیزنی پلاس لاتین آمریکا ضبط خواهد شد.

سی ان سی او در سال 2015 فصل اول سری یونیویژن سریال لا باندا (La Banda)   برنده شدند، برنامه ای که توسط منیجر فوق العاده موسیقی یعنی سایمون کوول و خواننده پورتوریکویی یعنی ریکی مارتین درست شده بود. با برنده شدن این مسابقه، یک قرارداد موسیقی 5 ساله با سونی موزیک به دست آوردند.

آنها به عنوان یک گروه، برنده 75 جایزه شدند. اولین آلبوم آنها پریمرا سیتا Primera Cita   نامزد بهترین آلبوم لاتین بیلبورد در سال 2017 شد و حتی در همان سال آنها نامزد بهترین هنرمند جدید در مراسم لاتین گرمی شدند. 

در آپریل 2021، این 5 نفر بر روی جلد تین ووگ (Teen Vogue)  قرار گرفتند، مجله ای که همکاری با آنها جزو موفقیت های هر شخص حاضر در این صنعت سرگرمی محسوب می‌شود.

ریکی مارتین سایمون کاول گروه موسیقی cnco گروه موسیقی little mix
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین