کد خبر: 65673 A

بیانسه، آلبوم رنسانس بیانسه

رنسانس بیانسه چطور بود؟/ آهنگی با ۲۴ ترانه سرا و ۱۰۴ ترانه سرا برای آلبوم رنسانس بیانسه

رنسانس بیانسه چطور بود؟/ آهنگی با ۲۴ ترانه سرا و ۱۰۴ ترانه سرا برای آلبوم رنسانس بیانسه

رنسانس بیانسه رضایت انبوه طرفدارانش را جلب نکرد. ژانر آلبوم جدید بیانسه پاپ، آراندبی و دنس، با استایل آهنگ های 1970 بلک دنس (Black dance) ، دیسکو و هووس(house). گفته شده است هدف این آلبوم، القا کردن حس هایی همچون گریز، اعتماد به نفس، ابراز وجود و لذت بوده است.

ایران آرت: هستی امیری : آلبوم بیانسه به نام "رنسانس" که به تازگی منتشر شده است نظرات و توجه  مختلفی هم از سمت طرفداران ملکه زنبور ها، طرفداران موسیقی و همینطور مخالفان او جلب کرده است.

البته با تمام نظرات منتقد ها و هواداران، موفقیت این آلبوم تنها به دلیل صدای این اسطوره به نظر می‌رسد.

تعداد فروش و توجهاتی که به این آلبوم شده است نشان دهنده ی قدرت این خواننده زن در صنعت موسیقی می‌باشد. 

با داشتن متن های نه چندان قوی حتی با اینکه یکی از این آهنگ ها 24 ترانه سرا داشته و به طور کلی 104 ترانه سرا دخیل بوده اند، با ریتم های تقریبا تکراری، تنها نقطه قوت این آلبوم، صدای بیانسه به نظر می‌رسد.

تک آهنگ این آلبوم به نام Break My Soul  برای دومین هفته متوالی جزو چارت 100 آهنگ برتر بیلبورد انتخاب شده است.

آهنگ دی جی خالد “Staying Alive”  که با همکاری رپر مشهور کانادایی یعنی دریک و لیل بیبی بود در جایگاه 5ام.

“Bad Decisions”آهنگی از بی تی اس، بنی بلانکو و اسنوپ داگ در جایگاه 10ام قرار گرفته است.

این چارت ها بر اساس تعداد استریم آهنگ ها و آلبوم ها و همچنین پخش های رادیویی و فروش های دیجیتالی در آمریکا تعیین می‌شود.

"رنسانس" 179 میلیون استریم، 190,000 آلبوم به حالت پکیج که شامل 121,000 سی دی و 26,000 واینل(Vinly)/ صفحه گرامافون بوده، فروش داشته است.

ژانر آلبوم جدید بیانسه پاپ، آراندبی و دنس، با استایل آهنگ های 1970 بلک دنس (Black dance) ، دیسکو و هووس(house). گفته شده است هدف این آلبوم، القا کردن حس هایی همچون گریز، اعتماد به نفس، ابراز وجود و لذت بوده است.

ساخت رنسانس یک سال طول کشیده بود، که در استودیو هایی از جمله: 

آتلانتا ( Sing, Tree House)

Avenue A Studio West, Hardcover, Henson Recording Studios, The Juicy Juicy, Kings Landing West, Nightbird Recording, Parkwood West, Record Plant  که در لس آنجلس قرار دارند 

استودیو  Trailer East Hampton نیویورک

 استودیو Blakeslee  در هالیوود شمالی

 استودیو اُکی ریوس در جامایکا و لو کریب در وِستپورت

با این همه تلاش از سمت این خواننده ، تیم او، همچنین شرکت های پشتیبان او یعنی Parkwood  و Columbia  این آلبوم نظر مثبت زیادی دریافت نکرده است و انتظارات دنیا از بیانسه بیشتر از این بوده و بسیاری از طرفداران ناامید شده اند.   

شاید او نیاز به یک رنسانس جدید داشته باشد.

بیانسه آلبوم رنسانس بیانسه
نظرات خوانندگان
  • Zahra
    پاسخ

    با سلام جا داره بگم زیادی درمورد بی و رنسانس بد گفتی و اصلا اطلاعات کامل و جامعی نداری اخه ساخت این آلبوم یکسال طول کشیده🤣🤣 یا اینکه نظرات مثبت لازم رو دریافت نکرده!!!!!!!! لطفا قبل اظهار نظر اطلاعات کامل و جامع و حقیقی از مرجع های آمریکایی دریافت کن

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین