کد خبر: 66363 A

شکیرا، جرارد پیکه

شکیرا و جرارد پیکه و آخرین خبر

شکیرا و جرارد پیکه و آخرین خبر

نماینده شکیرا در اسپانیا اعلام کرد که این ستاره پاپ کلمبیایی با جرارد پیکه، شریک سابق زندگی خود، بر سر حضانت دو فرزندشان به توافق رسیده است.

ایران آرت: در توافقنامه میان شکیرا و پیکه مشخص شده است که پسران آن‌ها به نام‌های میلان ۹ ساله و ساشا ۷ ساله، به همراه مادرشان به میامی نقل مکان خواهند کرد. هنوز جزئیات بیشتری درباره این توافق اعلام نشده است.

شکیرا، خواننده ۴۵ ساله و پیکه، مدافع ۳۵ ساله بارسلونا از سال ۲۰۱۱ با هم ارتباط داشتند اما هرگز ازدواج نکردند. آن‌ها کمی قبل از برگزاری جام جهانی ۲۰۱۰ در آفریقای جنوبی با یکدیگر ملاقات کردند. در آن زمان، پیکه در نماهنگ (موزیک ویدیو) شکیرا به نام «واکا‌ واکا» (Waka Waka) که آهنگ رسمی مسابقات فوتبال بود، حضور یافت. این ویدیو طرفداران بسیار زیادی پیدا کرد و تاکنون بیش از سه میلیارد بازدید در یوتیوب داشته است.

به گزارش ایندیپندنت، رابطه این دو چهره سرشناس حدود ۱۱ سال طول کشید و با حواشی مختلفی مواجه شد تا اینکه آن‌ها طی بیانیه‌ای در ماه ژوئن، پایان رابطه خود را به‌طور علنی اعلام کردند.

تیم روابط عمومی شکیرا خرداد امسال بیانیه‌ مشترک این زوج سابق را منتشر کرد. در این بیانیه کوتاه آمده است: «متاسفانه تایید می‌کنیم که ما داریم جدا می‌شویم. برای رفاه فرزندانمان که اولویت نخست ما هستند می‌خواهیم به حریم خصوصی‌ ما احترام گذاشته شود.»

توافق حضانت فرزندان این هنرمند و ورزشکار، یک هفته پس از آن صورت گرفت که جرارد پیکه اعلام کرد به‌زودی از فوتبال حرفه‌ای بازنشسته و از بارسلونا جدا می‌شود.

شکیرا در شرایطی حضانت فرزندان مشترک با پیکه را به عهده گرفته است که به‌دلیل اتهام‌های مربوط به فرار مالیاتی در اسپانیا با محاکمه روبرو شده است. دادگاه اسپانیا این خواننده کلمبیایی سبک پاپ را متهم کرد که از اداره مالیات اسپانیا ۱۴.۵ میلیون یورو بابت درآمدی که بین سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴ به دست آورده، کلاهبرداری کرده است. دادستان‌های مالیاتی از دادگاه خواسته‌اند این برنده جایزه گرمی را به ۸ سال زندان و پرداخت مبلغ ۲۴ میلیون یورو محکوم کند.

برخی از هواداران شکیرا، به بخشی از ترانه تازه منتشرشده او با نام «ته فلچیت» (Te Felecit) اشاره کردند و گفتند شکیرا در این ترانه به رابطه شکست‌خورده‌‌اش با پیکه اشاره کرده است. در بخشی از این ترانه اسپانیایی آمده است: «برای تکمیل تو، تکه‌تکه شدم/ به من هشدار دادند، اما من توجه نکردم.»

 

شکیرا پیکه جرارد پیکه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین