کد خبر: 66367 A

بریتنی اسپیرز، میلی بابی براون

واکنش تند بریتنی اسپیرز به بازیگری که می‌خواهد نقش او را بازی کند

واکنش تند بریتنی اسپیرز به بازیگری که می‌خواهد نقش او را بازی کند

میلی بابی براون مایل است نقش بریتنی اسپیرز را ایفا کند، اما این موضوع چندان مورد استقبال خانم خواننده قرار نگرفته است.

ایران آرت: میلی بابی براون، بازیگر سریال علمی-تخیلی «موجودات عجیب» (Stranger Things) نتفلیکس می‌گوید مایل است نقش بریتنی اسپیرز خواننده جنجالی پاپ را بازی کند.

براون که به تازگی در «انولا هلمز ۲» (Enola Holmes 2) نتفلیکس دیده شده، در مصاحبه با «درو بریمور» می‌گوید: «فکر می‌کنم سرگذشت او را درک می‌کنم. ویدیوها و مصاحبه‌های او وقتی جوان‌تر بوده را دیده‌ام – تقلا برای یافتن واژه‌ها را درک می‌کنم در حالی که او را نمی‌شناسم، اما وقتی به تصاویرش نگاه می‌کنم احساس می‌کنم که می‌توانم به شکلی درست سرگذشت او را بازگو کنم و فقط سرگذشت او.»

به گزارش ۳۰نما، اسپیرز در واکنش به این مصاحبه می‌گوید آمادگی تولید یک فیلم بر اساس زندگی‌اش را ندارد. او در اینستاگرام می‌نویسد: «می‌شنوم که مردم می‌خواهند فیلمی در مورد زندگی من بسازند... رفیق من هنوز نمرده‌ام! هرچند واضح است که ترجیح می‌دهند مرده باشم.»

این خواننده که به لطف حمایت هوادارانش سال گذشته از سرپرستی ۱۳ ساله پدرش و فشارهای عجیب او آزاد شد، تابستان امسال از هالیوود انتقاد کرد و گفت ترجیح می‌دهد با افراد بی‌خانمان وقت بگذراند تا اینکه به صنعت سرگرمی برگردد.

 

بریتنی اسپیرز میلی بابی براون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین