کد خبر: 66611 A

دفاع کیهان از دو خواننده پاپ

دفاع کیهان از دو خواننده پاپ

کیهان از دو خواننده پاپ و یک بازیگر دفاع کرد.

ایران آرت: اعتماد آنلاین نوشت: روزنامه کیهان از حمید هیراد، مهران رجبی و محمد اصفهانی حمایت و بار دیگر بر لزوم برخورد قاطع با معترضان که آنان را «جنایتکار» خوانده، تاکید کرده است.

کیهان نوشت: طی دو ماه و نیم گذشته، اغتشاشگران با تحریق سطل‌های زباله و تجمعات چند ده‌نفره خیابان‌های شهر را مسدود کردند، با بهانه و شعار «زن زندگی آزادی» زنان محجبه را کتک زده و چادر از سر آنان کشیدند، خانه مردم را که زن و بچه در آن بودند به آتش کشاندند، به لباس روحانیت تعرض کردند، طلبه بسیجی را در خیابان شکنجه کردند، دانشجویان انقلابی را در دانشگاه‌ها مورد ضرب و شتم قرار داده و آنان را تهدید و فحاشی کردند. پلیس را آتش زدند و گلوی محافظ امنیت را پاره کردند.

نویسنده در ادامه نوشته است: اراذل اجاره‌ای به هنرمندانی مانند حمید هیراد، مهران رجبی، محمد اصفهانی و... که با آنان همراهی نکردند به‌صورت گله‌ای و فله‌ای حمله و خانواده آنان را تهدید کردند. حتی به عناصری مانند مهناز افشار و خواننده‌های لوس آنجلسی هم رحم نکردند. نگاه به کارنامه داعشی‌های وطنی است که علاوه‌بر لزوم برخورد قاطع و قانونی با جنایتکاران، لاجرم درخصوص ضرورت برخورد با جریان تحریف و جریان نفوذ و به‌ویژه به محاکمه کشاندن برخی پادوهای داخلی دشمن که اکنون انزوا اختیار کرده‌اند، بحث‌های تازه‌ای را در محافل سیاسی و رسانه‌ای کشور خواهد گشود.

پایان مطلب روزنامه کیهان نقل شده از اعتماد آنلاین 

 

روزنامه کیهان محمد اصفهانی مهران رجبی حمید هیراد اعتراضات خیابانی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین