کد خبر: 67023 A

زانکو، کنسرت، تعطیلی کنسرت

بلیت‌های کنسرت زانکو فروش می‌رود؟/ از 170هزار تا 495هزار تومان

بلیت‌های کنسرت زانکو فروش می‌رود؟/ از 170هزار تا 495هزار تومان

بالاخره بعد از ماه‌ها، یکی از خوانندگان موسیقی پاپ کنسرتش را در سالن میلاد برگزار می‌کند. اما قیمت بلیت‌های این کنسرت چند و چه تعداد از بلیت‌ها فروش رفته است؟

ایران آرت: همشهری نوشت: بعد از کمتر شدن کرونا و همزمان با تغییر قیمت بلیت‌های کنسرت، برگزاری کنسرت‌ها نسبت به گذشته کمتر شد. قرار بود کنسرت‌ها رونق خود را داشته باشند و این رونق بیشتر در کیش دیده می‌شد، اما با فرا رسیدن ماه‌های محرم و صفر بار دیگر کنسرت‌ها تعطیل شدند و در ادامه به‌خاطر فضای اجتماعی جامعه، هیچ کنسرتی در 4‌ماه اخیر برگزار نشد.

هر چند تالار وحدت تلاش کرد که چند کنسرت موسیقی را برگزار کند، اما همچنان هیچ کنسرت پاپی برگزار نشد. امید جهان ‌ کنسرتش را در تالار وحدت برگزار کرد و حالا زانکو یکی از خوانندگان پاپ، چراغ کنسرت پاپ را روشن کرد. این کنسرت در 2 سانس 19 و 22در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار می‌شود و فروش بلیت‌های آن از کف 170هزار تومان آغاز شده و تا سقف قیمت 495هزار تومان ادامه دارد.

به گزارش همشهری، با نگاهی به سایت فروش بلیت‌های این کنسرت، تقریبا دو سوم صندلی‌ها فروش رفته و شاید برگزاری این کنسرت بتواند راه را برای دیگر گروه‌ها باز کند. گروه‌های موسیقی در ماه‌های گذشته با مشکلات جدی اقتصادی روبه‌رو شده‌اند. معمولا اسفند‌ماه بهترین‌ ماه برای برگزاری کنسرت‌های موسیقی به‌خصوص پاپ است.

همشهری در ادامه نوشته است: وزارت ارشاد هم از برگزاری کنسرت‌ها حمایت می‌کند. در هفته‌های آینده علاوه بر اجرای گروه‌های موسیقی، قرار است جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر هم برگزار شود؛ جشنواره‌ای که بهزاد عبدی دبیری آن را برعهده دارد. این جشنواره در روزهای پایانی بهمن، آغاز و تا روزهای نخستین اسفند ادامه دارد.

 

کنسرت زانکو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین