کد خبر: 67027 A

دوجا کت، هفته مد پاریس، خواننده زن

ببینید: خواننده زن با رنگ‌کاری بدن و ۳۰هزار کریستال در مد پاریس!

ببینید: خواننده زن با رنگ‌کاری بدن و ۳۰هزار کریستال در مد پاریس!

دوجا کَت خواننده مشهور آمریکایی برای هفته مد پاریس تمام بدن خود را رنگ کرد و ۳۰ هزار کریستال بر صورت و بدن خود چسباند.

ایران آرت: نمایش مد برند ایتالیایی شیاپارلی در هفته مد پاریس از همیشه عجیب و غریب‌تر بود. ستارگان زیادی در این نمایش مد شرکت کردند. دوجا کت که به پوشیدن لباس‌های عجیب و غریب شهرت دارد در این نمایش مد مرکز تمام توجهات بود.

این خواننده ۲۷ ساله با رنگ قرمز تمام بدن خود را پوشانده بوده بود با ۳۰ هزار کریستال سواروفسکی ظاهر جسورانه خود را کامل کرده بود. آماده شدن ظاهر این ستاره برای این نمایش مد ۵ ساعت طول کشید. دوجا کت با پیراهن مجلل، چکمه‌های بلند خود و گوشواره‌های یاقوتی بزرگ ظاهر عجیب خود را کامل کرده بود.

برند ایتالیایی شیاپارلی در سال ۱۹۲۷ توسط السا شیاپارلی تاسیس شد. این برند حالا به لباس‌های نامتعارف خود شهرت دارد. ستارگان مشهوری مانند بیانسه و کیم کارداشیان مشتری‌های پر و پا قرص این برند هستند.

 

IMG_20230124_153310_794

 

آرایش ۵ ساعته خانم خواننده!

به گزارش وقت صبح، آرایش دوجا کت برای این مراسم توسط آرایشگر مشهور هالیوود پَت مک‌گراث انجام شده بود. پَت تجربه همکاری با این خواننده سبک پاپ را روزی خاطره‌انگیز و او را فردی با استعداد خواند.

این آرایشگر در مصاحبه‌ای با مجله وگ درباره تجربه همکاری با دوجا کت گفت: «او بسیار صبور بود. آرایش و آماده شدن ظاهر او برای این مراسم دقیقا ۴ ساعت و ۵۸ دقیقه طول کشید. ما حدود ۳۰هزار کریستال سواروفسکی را بر روی صورت و بدن او چسبانیدم. او در طول این جلسه بسیار خوش اخلاق و مهربان بود. من و بقیه اعضای تیمم از همکاری با او بسیار خوشحال هستیم.»

در هفته مد سال گذشته نیز برای رنگ کردن تمام بدنش به رنگ طلایی تیتر خبرها شده بود. این ظاهر به یادماندنی دوجا کت برای نمایش مد برند «A.W.A.K.E Mode» بود.

 

هفته مد پاریس دوجا کت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین