کد خبر: 67212 A

سیروان خسروی، زانیار خسروی

چرا سیروان خسروی «دوست دارم زندگی رو» را نخواند؟/ حضور افتخاری زانیار و روایت سیروان از زندگی دشوار نوازندگان

چرا سیروان خسروی «دوست دارم زندگی رو» را نخواند؟/ حضور افتخاری زانیار و روایت سیروان از زندگی دشوار نوازندگان

حسین سلیمانی - سیروان خسروی شب گذشته پس از حدود ۷ ماه روی صحنه رفت و در بخشی از این کنسرت عنوان کرد: امیدوارم هنرمندان و نوازندگان به زودی در وضعیت مطلوب‌تری قرار گیرند و هیچ هنرمندی نگران وضعیت و مسائل معیشتی نباشد.

ایران آرت: شامگاه ۲۳ بهمن، خوانندگان پاپ؛ ماکان بند و سیروان خسروی به صورت رسمی کنسرت‌های موسیقی را پس از هفت ماه وقفه آغاز کردند هر چند که این کنسرت‌ها بسیار متفاوت‎ از اجراهای گذشته این خوانندگان بود.

به گزارش ایرنا، سیروان خسروی با حضور افتخاری برادرش زانیار شامگاه گذشته در یک سانس و بدون تمدید در سالن همایش های برج میلاد تهران میزبان قابل توجه مخاطبان بود؛ استقبالی که قبل از کنسرت، در زمان فروش بلیت نیز خود را نشان داده بود؛ قرار بود بلیت‌فروشی کنسرت سیروان خسروی ۲۱ بهمن از ساعت ۱۸ آغاز شود، در حالی که سامانه فروش بلیت حدود نیم ساعت با اختلال روبه رو شد اما با فعالیت مجدد آن عمده بلیت‌های کنسرت خسروی قبل از ساعت ۱۹ به فروش رسیده بود.

شرایط حسی کنسرت سیروان علی‌رغم استقبال و همراهی طرفداران متفاوت از اجراهای گذشته بود، وی در ابتدا با ابراز خرسندی از برگزاری این کنسرت به مخاطبان گفت: خیلی خوشحالم که بعد از هفت ماه دوری از شما دوباره به اجرای برنامه می‌پردازم و امیدوارم یک شب خیلی خوب را در کنار هم داشته باشیم.

خسروی همچنین در یکی از بخش‌های برگزاری این برنامه با اشاره به تعطیلی کنسرت‌ها در چند ماه اخیر و وضعیت نامطلوب معیشتی برخی از نوازندگان و فعالان حوزه موسیقی اظهارداشت: در ایام کرونا و اتفاقات اخیر که منجر به تعطیلی کنسرت‌ها شده بود کسی آن چنان که باید از وضعیت زندگی برخی از نوازندگان خبردار نبود.

وی افزود: ما می‌دانیم این هنرمندان و نوازندگان چه شرایط بد و نامناسبی را تاکنون گذراندند، امیدوارم آنان به زودی در وضعیت مطلوب‌تری قرار گیرند و هیچ هنرمندی نگران وضعیت و مسائل معیشتی نباشد.

حضور افتخاری زانیار برادر سیروان خسروی در این کنسرت شرایط را کمی تغییر داد که با استقبال هیجان‌انگیز مخاطبان و طرفداران این خواننده روبه‌رو شد، در این بخش سه قطعه مشترک اجرا شد که یکی از بخش‌های قابل توجه کنسرت بود.

 

156978253

 

واکنش خسروی برای اجرای «دوست دارم زندگی رو»

به نقل از ایرنا، قطعه «دوست دارم زندگی رو» یکی از پرطرفدارترین قطعات این خواننده و آهنگساز در سال‌های اخیر است، در کنسرت شب گذشته نیز بسیاری از مخاطبان درخواست کردند تا خسروی این قطعه را اجرا کند اما او نپذیرفت و بیان کرد: اگر اجازه بدهید امشب قطعه دوست دارم زندگی را نخواهم خواند و به جای آن اثر دیگری را تقدیم‌تان می‌کنم.

قطعات منتخب آلبوم‌های «تو خیال کردی بری»، «ساعت ۹»، «جاده رویاها»، «بی مرز» و «مونولوگ» از جمله آثاری بود که در کنسرت شب گذشته خسروی اجرا شدند. یاشا حکمی (کیبورد)، امید دانایی و بهنام رهنما (گیتاربیس)، نیما حمیدی (درامز) و آرش عیوضی (بیس) از نوازندگان این کنسرت بودند.

خسروی در سال‌های اخیر کنسرت‌های متعددی را در تهران و شهرهای مختلف کشور برگزار کرده است که مخاطبان قابل توجهی به خصوص نسل نوجوان و جوان نیز از این کنسرت‌ها استقبال کردند و این خواننده و آهنگساز طرفداران بسیاری را به خصوص در شبکه‌های اجتماعی پیدا کرده است، با این وجود کنسرت شب گذشته از لحاظ توانایی خواننده برای اجرای زنده و شرایط و حس و حال متفاوت بود و شاید این موضوع به دلیل توقف برنامه‌های موسیقایی طی ماه‌های گذشته بوده است.

برگزاری کنسرت‌های ماکان بند در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران و سیروان خسروی در برج میلاد تهران در شامگاه ۲۳ بهمن؛ پیش از سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر نکته‌ای قابل توجه است که با حمایت‌ها و تدابیر لازم ادامه پیدا کرده و وضعیت موسیقی از شرایط کسالت‌بار دور شده و بار دیگر انرژی و هیجان گذشته را به دست خواهد آورد

 

زانیار خسروی سیروان خسروی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین