کد خبر: 67254 A

آرون افشار، ماکان بند، سیروان خسروی

شاد خواندن آرون افشار و رضایت خبرگزاری دولت/ کنسرتی که با اجرای سیروان و ماکان‌بند فرق داشت

شاد خواندن آرون افشار و رضایت خبرگزاری دولت/ کنسرتی که با اجرای سیروان و ماکان‌بند فرق داشت

خبرگزاری ایرنا با اشاره به فضای شاد کنسرت آرون افشار و اشاره به دو کنسرت سیروان و ماکان‌بند که ترجیح دادند آهنگ شاد نخوانند، تیتر زد: این شد کنسرت.

ایران آرت: ایرنا نوشت: بخش پاپ جشنواره سی و هشتم موسیقی فجر با کنسرت آرون افشار در شب مبعث پیامبر اسلام شروع شد، یکی از خوانندگانی که به نظر می‌رسد طرفداران زیادی دارد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا از ازدحام یک ساعت پیش از آغاز کنسرت در خیابان های منتهی به نمایشگاه بین المللی کاملا مشخص بود که این خواننده تا چه اندازه طرفدار دارد، کنسرتی که از تمام سنین مخاطب داشت، تا افتتاحیه ۱۲ کنسرت جشنواره این دوره با یک رونمایی قدرتمند همراه باشد.

نکته قابل توجه این کنسرت آمادگی بسیار خوب ارکستر با خواننده بود که همان تیم قبلی آرون افشار را تشکیل میداد و صمیمیت میان آنها بارها در طول اجرای برنامه دیده شد.

به نوشته ایرنا، نکته دیگر این کنسرت تلاش برای شاد کردن فضا بود در این برنامه اکثر آهنگ های محبوب و پرطرفدار خواننده اجرا شد و مخاطبان هم همراهی خوب و منظمی با این قطعات داشتند.

خبرگزاری دولت در ادامه نوشته است: این نکته از آن جهت مهم به نظر میرسد که طی ۲ کنسرت قبلی پیش از برگزاری جشنواره که مربوط به گروه ماکان بند و سیروان خسروی بود این دو خواننده برخی از قطعات مورد تقاضا از سوی مخاطبان را نخواندند و ترجیح دادند تا فضای کنسرت به سمت شادی نرود اما در هر ۲ اجرای روز نخست جشنواره خوانندگان نهایت تلاش خود را به عمل آوردند تا تمام قطعات مورد تقاضا خوانده شود و آهنگهای ملایم و غمگین اندکی اجرا شد.

آرون افشار، شب گذشته آهنگ های "کجایی جانم"، "باش"، "ساحل آرامش"، "ثانیه خنده هات" و "قربون دلشوره"، "رفتم"، "مادر"، "پدر" و "شب رویایی" را اجرا کرد این خواننده به تقاضای مخاطبان آهنگ "ثانیه" را دو بار اجرا کرد.

یکی از کارهای جالب آرون در طول اجرای کنسرت آن بود که پیش از شروع قطعه به مخاطبان می گفت که میخواهد فلان کار را بخواند، اما وقتی میخواند مخاطب متوجه میشد که خوانده محبوب او آدرس غلط داده است و کاری که معرفی کرده بود را نمیخواند.

این بامزه بازی های افشار در کنار حرکات دست و چشم های او در تمام لحظات کنسرت حس خوشایندی را رقم زد که سبب واکنش های هیجانی مخاطبان شده بود.

اولین اجرای پاپ جشنواره سی و هشتم در شرایطی به پایان رسید که مخاطبان با شادی سالن را ترک کردند و یک تخلیه هیجانی خوب صورت گرفته بود، علی الخصوص آن که آرون افشار به درخواست آنها برای بازخوانی آهنگ "ثانیه" لبیک گفته بود و دیگر کاری نمانده بود که این خواننده جوان بخواهد بر روی سن انجام دهد.

 

سیروان خسروی ماکان بند آرون افشار
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین