کد خبر: 67278 A

زانکو، کنسرت، تعطیلی کنسرت

کنسرت خواننده پاپ با بلیت ۸۰۰ هزار تومانی

کنسرت خواننده پاپ با بلیت ۸۰۰ هزار تومانی

زانکو قرار است همزمان با برگزاری جشنواره موسیقی فجر، در کیش، با بلیت‌هایی تا سقف قیمت ۸۰۰ هزار تومان، کنسرت برگزار کند.

ایران آرت: «زانکو» خواننده جوانی که ششم بهمن برای نخستین بار به صورت رسمی به روی صحنه رفت، اکنون با گذشت یک ماه بار دیگر حضور در صحنه را در کیش و تهران تجربه می‌کند.

به گزارش ایسنا، «زانکو»، خواننده جوانی که با آهنگ «مثلا» در بین هوادارانش شناخته می‌شود، یک ماه قبل ـ ششم بهمن ماه ـ آغازگر نخستین کنسرت‌های رسمی پس از مدتی تعطیلی بود و بدین ترتیب اجرای او قفل برگزاری کنسرت‌ها را شکست. هرچند انتشار ویدیوی‌هایی از اجرای این خواننده جوان در فضای مجازی، انتقادهایی را متوجه سطح کیفی اجرای او کرد.

اگرچه که همان زمان هم احتمال می‌رفت علت پیشقدم شدن تیم این خواننده برای برگزاری کنسرت آن هم در شرایط سکون برگزاری اجراها، برگ برنده‌ای برای این گروه به لحاظ نداشتن رقیب محسوب شود.

با این همه نکته اینجاست که این خواننده قرار است همزمان با برگزاری جشنواره موسیقی فجر، در کیش، با بلیت‌هایی تا سقف قیمت ۸۰۰ هزار تومان، کنسرت برگزار کند.

«زانکو» اعلام کرده است که قرار است دوم اسفند در کیش در سالن پانوراما (سانس ساعت ۲۳:۵۹) و هفتم اسفند در دو سانس ۱۹ و ۲۲ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به روی صحنه برود. قیمت بلیت‌های کنسرت این خواننده در تهران ۴۹۵ هزار تومان است.

دیگر کنسرت‌هایی که قرار است خارج از جشنواره موسیقی فجر به روی صحنه بروند، اجرای کنسرت نمایش «کافه عاشقی» تا ۱۰ اسفند در پردیس تئاتر شهرزاد و اجرای گروه لیان در دهم اسفند ماه در تالار وحدت است.

 

خواننده پاپ زانکو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین