کد خبر: 67720 A

آریانا گرانده

آریانا گرانده و توصیه‌های جالب تیک‌‌تاکی‌ به هواداران!

آریانا گرانده و توصیه‌های جالب تیک‌‌تاکی‌ به هواداران!

خواننده مشهور آمریکایی می‌گوید در گذشته با مشکلات سلامت خودش دست به گریبان بوده و حالا برای هوادارانش توصیه‌هایی دارد.

ایران آرت: آریانا گرانده، بازیگر و خواننده برنده گرمی در شبکه اجتماعی تیک‌تاک با انتشار ویدیویی در هوادارانش درخواست کرد که در مورد ظاهر دیگری نباید اظهار نظر کرد. او می‌گوید مایل بوده کمی در مورد معنای بدن یک فرد و توجه به جنبه‌های ظاهری بدن حرف بزند.

گرانده می‌گوید: «صرف نظر از هر چیز، باید کمی مهربان‌تر باشیم و به راحتی کمتری در مورد بدن دیگران اظهار نظر کنیم. تعریف و تمجید کردن از کسی، یا نادیده گرفتن چیزی که می‌بینید اما دوست ندارید، راه‌هایی دارد که به نظر من باید کمک کرد به سمتشان حرکت کنیم. به سمت احساس امنیت کردن بیشتر و محافظت از یکدیگر. راه‌های زیادی برای سالم و زیبا به نظر رسیدن وجود دارد.»

به گزارش ۳۰,نما، او می‌گوید در گذشته با مشکلات سلامت خودش دست به گریبان بوده و اضافه می‌کند که تمایل داشته این پیام را به هوادارانش بدهد چون امیدوار است که شاید این بحث مفید باشد.

گرانده می‌گوید: «هیچ‌وقت نمی‌توانید درک کنید که کسی چه مشکلاتی را تحمل کرده. بنابراین حتی اگر از روی محبت و علاقه حرف می‌زنید، بدایند که آن فرد احتمالاً بر روی آن مشکلات کار می‌کند و یا از حمایت افرادی برخوردار است که به او کمک می‌کنند و شما از آن آگاهی ندارید. بنابراین با دیگران و با خودتان مهربان باشید.»

 

ariana-grande-body

گرانده که در حال فیلمبرداری فیلم موزیکال «بدجنس» (Wicked) به کارگردانی «جان ام. چو» است، در پایان ویدیو به دنبال‌کنندگانش می‌گوید: «به نظر من صرف نظر از مشکلاتتان زیبایید.»

گرانده در سال ۲۰۱۵ به اظهار نظر ناشایستی در مورد خودش و «آریل وینتر» بازیگر «خانواده مدرن» (Modern Family) در اینستاگرام واکنش نشان داد و گفت: «در روز و زمانه‌ای زندگی می‌کنیم که مردم باعث می‌شود برای زنان، مردان، و هر کسی ناممکن شود که خودشان را دقیقاً به همان‌گونه که هستند بپذیرند. تفاوت‌های ما نسبت به یکدیگر ما را زیبا می‌کند.»

 

آریانا گرانده
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین