کد خبر: 67764 A

ادل، التون جان، رابی ویلیامز، اسپایس گرلز، کیتی پری

کیتی پری، بوچلی، ادل، التون جان، رابی ویلیامز، اسپایس گرلز در یک آیین تاج گذاری کلاسیک

کیتی پری، بوچلی، ادل، التون جان، رابی ویلیامز، اسپایس گرلز در یک آیین تاج گذاری کلاسیک

جالب است که در مراسم تاج گذاری پادشاه جدید بریتانیا، چارلز سوم ، موزیسین های هیجان انگیز اجرا می کنند که بیشتر امریکایی هستند.

ایران آرت: موزیسین الاباما آمریکا لاینول ریچی، خواننده پاپ کالیفرنیایی کیتی پری و بوچلی، خواننده تِنور ایتالیایی پرطرفدار در مراسم تاج گذاری پادشاه جدید بریتانیا یعنی چارلز سوم اجرا می‌کنند.

هنرمندان دیگری مانند گروه انگلیسی تیک دَت (Take That)، سر برایان ترفِل (Sir Bryan Trefel) خواننده اپرا اهل ولز، خواننده انگلیسی فرِیا رایدینگز(Freya Ridings) و موزیسین سبک سول انگلیسی الکسیس اففرنچ (Alexis Ffrench.) همچنین ستارگان دیگری مانند ادل، التون جان، رابی ویلیامز و بند دخترانه قدیمی اسپایس گرلز حضور خواهند داشت.

در برخی محافل گفته می شد کیتی پری و لاینول ریچی علاقه زیادی به اجرا برای این اجرا نداشتند اما با مطلع شدن درباره خیریه (British Asian Trust's Children's Protection Fund) که با هدف حمایت و محافظت از کودکان اداره می‌شود اشتیاق خود را برای حضور در مراسم تاج گذاری نشان دادند و از همه دعوت کردند تا از این خیریه تا جای ممکن حمایت کنند.

لاینول ریچی درباره این برنامه نظر داد: اینکه در مراسم تاج گذاری اجرا کنم و با هنرمندان دیگر این صحنه را به اشتراک بگذارم فرصتی است که تنها یک بار در زندگی اتفاق خواهد افتاد و یک افتخار است./ هستی امیری

ادل کیتی پری التون جان رابی ویلیامز اسپایس گرلز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین