کد خبر: 67860 A

کنسرت زنان ، موسیقی بانوان، کنسرت پاپ

خبری از موسیقی زنان نیست اما سهراب پاکزاد با بلیت ۶۹۰ هزار تومان، مهدی احمدوند ۷۱۵ هزار ، طلیسچی با ۶۹۵ هزار، معین زد با بلیت ۶۹۵ هزار تومان می تازند

خبری از موسیقی زنان نیست اما سهراب پاکزاد با بلیت ۶۹۰ هزار تومان، مهدی احمدوند ۷۱۵ هزار ، طلیسچی با ۶۹۵ هزار، معین زد با بلیت ۶۹۵ هزار تومان می تازند

خبری از موسیقی زنان نیست اما سهراب پاکزاد در رویال هتل اسپیناس‌پالاس با بلیت ۲۰۰ تا ۶۹۰ هزار تومان، مهدی احمدوند در سالن میلاد با بلیت 240تا 715هزار تومان، علیرضا طلیسچی در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی با بلیت ۲۲۰ تا ۶۹۵ هزار تومان و معین زندی در سالن رویال هتل اسپیناس پالاس با بلیت ۱۹۰ تا ۶۹۵ هزار تومان کنسرت‌های خود را برگزار می‌کنند.

ایران آرت: فهیمه پناه آذر در همشهری نوشت : کنسرت موسیقی با پایان‌ ماه رمضان، فعالیت خود را از سر گرفتند؛ هر چند قیمت بلیت‌های کنسرت بیشتر شده، اما باز هم مخاطبان خود را دارندو نمی‌توان منکر این موضوع شد که با افزایش قیمت بلیت‌های کنسرت، رفتن به کنسرت از سبد فرهنگی بسیاری از خانواده‌ها حذف شده است.

   وقتی مردم موسیقی دوست دارند
در یکی، دو شب گذشته برخی از بوستان‌ها به بهانه برنامه‌هایی که برای شهروندان تهرانی داشتند، میزبان گروه‌های موسیقی بودند. کنسرت‌های رایگان موسیقی ‌ برای مردم و در فضای باز برگزار شد، استقبال از کنسرت‌ها نشان می‌دهد که مردم خواهان برگزاری کنسرت‌ها هستند؛ البته نه کنسرت‌هایی با قیمت بلیت نجومی. علاوه بر کنسرت‌های موسیقی برخی از رویدادهای موسیقی فعالیت خود را آغاز کردند؛ ازجمله جشنواره بین‌المللی «ماه امت» با حضور هنرمندان و خوانندگانی از کشورهای ایران (مجید اخشابی و غلامرضا صنعتگر)، پاکستان، افغانستان، لبنان و یمن از ۲۹فروردین تا هشتم اردیبهشت در مشهد برگزار می‌شود.

از اواخر فروردین تاکنون نیز برخی از خوانندگان کنسرت‌هایی را در تهران و سایر شهرهای کشور برگزار کردند که عمده این کنسرت‌ها نیز در گونه پاپ بود و تنها در گونه موسیقی سنتی کنسرت سالار عقیلی اول اردیبهشت طی 2سانس در گرگان برگزار شد و قرار است در این‌گونه موسیقی، کنسرت پرواز همای با همراهی گروه مستان هشتم و نهم اردیبهشت در یزد برگزار شود.

از ابتدای اردیبهشت تا به امروز بیشتر از 100کنسرت تدارک دیده شده که به‌طور حتم تا پایان اردیبهشت بیشتر می‌شود. علاوه بر پایتخت دیگر شهرها هم از ابتدای اردیبهشت میزبان کنسرت‌های پاپ بودند؛ کنسرت‌هایی از علیرضا طلیسچی طی 2سانس در عباس‌آباد و محمودآباد، بهنام بانی طی 2سانس در رامسر و چالوس، سیروان خسروی طی 2سانس در ساری، مجید رضوی طی 2سانس در آمل و محمودآباد، معین زندی طی 2سانس در چالوس، ناصر زینعلی طی 2سانس در تهران و گروه ماکان طی 2سانس در عباس‌آباد، همچنین سهراب پاکزاد، فرزاد فرزین و امید حاجیلی یک سانس در کیش.‌

کنسرت‌های پیش‌رو با بلیت‌های 700هزار تومانی
در روزهای پیش‌رو هم سهراب پاکزاد هفتم اردیبهشت‌ماه در سانس‌های ۱۹:۱۵ و ۲۲:۱۵ در سالن رویال هتل اسپیناس‌پالاس با قیمت بلیت ۲۰۰ تا ۶۹۰ هزار تومان کنسرت خود را برگزار می‌کند.

مهدی احمدوند هم در سالن میلاد با قیمت بلیت 240تا 715هزار تومان کنسرت دارد و هشتم اردیبهشت هتل اسپیناس میزبان کنسرت رضا صادقی است.
علیرضا طلیسچی هشتم اردیبهشت در سانس‌های ۱۹:۱۵ و ۲۲:۱۵ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی با  قیمت بلیت ۲۲۰ تا ۶۹۵ هزار تومان و معین زندی نهم اردیبهشت در سانس‌های ۱۹:۱۵ و ۲۲:۱۵ در سالن رویال هتل اسپیناس پالاس با قیمت بلیت ۱۹۰ تا ۶۹۵ هزار تومان کنسرت‌های خود را برگزار می‌کنند.
سیروان خسروی هم 12اردیبهشت کنسرت دارد، اما هنوز قیمت بلیت‌های این کنسرت اعلام نشده است. از هفته دوم اردیبهشت هم بهنام بانی، امید حاجیلی و بابک جهانبخش کنسرت‌های خود را برگزار می‌کنند.‌

کنسرت‌های خارج از پایتخت
به غیر از پایتخت، بازار کنسرت‌ها در دیگر شهرها هم گرم است؛ کنسرت‌هایی که قیمت بلیت‌هایشان کمتر از تهران است. البته برخی از کنسرت‌ها هم برنامه‌های خارج از کشور خود را اعلام کرده‌اند؛ کنسرت رضا بهرام دیگر خواننده موسیقی پاپ ۲۸آوریل (هشتم اردیبهشت) در وین اتریش، ۲۹ آوریل (نهم اردیبهشت) در برلین، ۳۰ آوریل (دهم اردیبهشت) در گوتنبرگ، یکم مه‌(۱۱ اردیبهشت) در هامبورگ آلمان برگزار می‌شود. تا پایان اردیبهشت شهرهایی چون بوکان، شاهین دژ، خرم‌آباد، قزوین، یزد، اردبیل، بندرعباس، کنگان و ایلام میزبان کنسرت‌های پاپ هستند، قیمت بلیت‌های کنسرت در دیگر شهرها از کف 150تا سقف 300هزار تومان است. در میان 100کنسرتی که برگزار می‌شود، جای خالی دیگر کنسرت‌های موسیقی خالی است؛ کنسرت‌های ویژه بانوان، نواحی و... که اگر برگزار شوند به‌طور حتم مخاطبان خود را خواهند داشت.

 

کنسرت بانوان سیروان خسروی کنسرت پاپ علیرضا طلیسچی معین زد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین