کد خبر: 9509 A

مُهر تایید حسین علیزاده بر گروه ولشدگان/ کارهایشان را یواشکى دنبال مى‌کردم!

مُهر تایید حسین علیزاده بر گروه ولشدگان/ کارهایشان را یواشکى دنبال مى‌کردم!

نخستین اجراى نمایش "شیرهاى خان بابا سلطنه" و همزمانی آن با تولد حسین علیزاده، سورپرایز جشن تولد این استاد موسیقی را به دنبال داشت.

ایران‌آرت: در پایان اولین اجراى نمایش "شیرهاى خان بابا سلطنه" افشین هاشمى کارگردان این نمایش به همراه بازیگران و عوامل اجراى نمایش، زادروز حسین علیزاده را جشن گرفتند.

حسین علیزاده در این خصوص چنین گفت : واقعا امشب متولد شدم و تشکر کلمه ى کوچکى است براى همه ى شما ولى قلبا دوست دارم بگویم امشب در این دو ساعت زندگى کردیم ؛ شاید یک زندگى چهل ساله ، شاید یک زندگى صد ساله ؛ شاید یک زندگى هزار ساله ، چرا که با جز به جز آنچه به بر روى این صحنه ى نمایش دیدم برایمان آشنا بود و چه خوب امشب یاد گرفتیم که هیچ چیز در زندگى جدی نیست .

وى در ادامه درباره موسیقیِ نمایش که توسط گروه ولشدگان اجرا می شود افزود : گروه ولشدگان - که نامشان اقتباسی شوخ از دلشدگان است، نشان میدهند برای اصالت لازم نیست عبوس باشید؛ لازم نیست وقتی درباره یک مسأله ى مهم حرف می زنید بد اخم باشید؛ و گروه ولشدگان نشان داده اند که بسیار اصیل اند ، ولى هیچ چیز هم جدى نیست! حتى آن اصالتى که خودشان بر آن پایه گذاشته اند. گروه هایى هستند که موسیقى کار مى کنند و خیلى ادعای اصالت مى کنند ، ولى یک مضراب یا آرشه ى این بچه ها را در کارشان ندارند و فقط حرف مى زنند. من همیشه گروه ولشدگان را یواشکى دنبال مى کردم و از این گروه خوشم مى آمد و خوشحالم امشب آن ها را از نزدیک دیدم .

حسین علیزاده پس از آنکه تک تک اعضاى گروه را در آغوش کشید به تمجید از افشین هاشمى پرداخت و "شیرهاى خان بابا سلطنه " را ستود.

آهنگساز نوگراى موسیقى سنتى ایران در پایان صحبت‌هایش افزود که امشب همه باید مقابل گلاب آدینه سر تعظیم فرود آوریم چرا که او امشب با بازى خودش نشان داد که یک در درجه اول یک انسان است فارغ از جنسیت؛ گلاب آدینه در این نمایش نقش یک سیاه به نام یاقوت را بازى می‌کرد.

نمایش "شیرهاى خان بابا سلطنه" به کارگردانى افشین هاشمى در تئاتر شهرزاد روى صحنه رفت و تا پایان شهریور ادامه خواهد داشت.

 

حسین علیزاده ولشدگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین