کد خبر: 18416 A

پایان یک نمایش با بیش از صد هزار تماشاگر

پایان یک نمایش با بیش از صد هزار تماشاگر

"الیور توئیست" در سه ماه توانست بیش از صد هزار تماشاگر را به سالن اجرا بکشاند.

ایران آرت: نمایش موزیکال الیورتوئیست با ١٢٢ اجرا و بیش از صد هزار تماشاگر از اقشار مختلف به ایستگاه پایانی رسید.

شنبه ٢٦ اسفند ماه نمایش موزیکال الیورتوئیست با صد و بیست و دومین اجرا به کار خود پایان می دهد. این نمایش که از آذر ماه سال جاری اجراهای خود را در تالار وحدت آغاز کرد به خاطر استقبال گسترده در چند نوبت تمدید و از همان روزهای نخست اجرا دو اجرایی شد. موزیکال الیورتوئیست شنبه شب آخرین اجرای خود را روی صحنه تالار وحدت می برد تا پرونده این پروژه بزرگ موزیکال در سال ١٣٩٦ بسته شود.

علاوه بر گروه موسیقی بادی کارا به رهبری بردیا کیارس وگروه آوازی به سرپرستی هادی قضات، بیش از ١٠٠بازیگر خردسال و هنرمندان جوان تاتر که در دوره های فشرده آواز و حرکت آموزش دیده بودند علاوه بر حرکات فرم و هم آوایی در صحنه های مختلف موزیکال الیور توئیست در کنار چهره های شناخته شده ای همچون آتیلا پسیانی، مهناز افشار، نوید محمد زاده، سعید چنگیزیان، ستاره پسیانی، هوتن شکیبا، داریوش موفق و امیر کاوه آهنین جان ایفای نقش کردند. اثر کلاسیکی که با اقتباس از نسخه سینمایی موزیکال ساخته کارول رید در سال ١٩٦٨ برای اولین بار در ایران به شکل موزیکال در تالار وحدت در نیمه دوم سال ٩٦ با استقبال کم نظیر مخاطبان مواجه شد.

همچنین محمد رضا کوهستانی به عنوان دراماتورژ، احمد سلیمانی، دستیار کارگردان سهیل دانش اشراقی به عنوان مدیر هنری و طراح صحنه، مرتضی نجفی طراح نور، علی براتی طراح حرکت، سارا اسکندری طراح چهره پردازی و شیما میرحمیدی طراحی لباس و اکسسوار را در موزیکال الیورتویست برعهده داشتند. میثم احمدی به عنوان مجری طرح و محمد قدس به عنوان مدیر تولید در این پروژه حسین پارسایی کارگردان این نمایش را همراهی کردند.

موزیکال الیور توئیست از ابتدای آذر ماه تا اواخر اسفند ماه میزبان چهره های بسیاری از اهالی فرهنگ و سیاست بود.

مهناز افشار نوید محمدزاده آتیلا پسیانی هوتن شکیبا سعید چنگیزیان الیور توئیست ستاره پسیانی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین