کد خبر: 30770 A

تبرئه دوباره منیژه محامدی

تبرئه دوباره منیژه محامدی

منیژه محامدی از اجرای نمایش «تبرئه» بعد از چند سال در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر خبر داد.

ایران آرت: منیژه محامدی مدرس و کارگردان تئاتر درباره تازه‌ترین فعالیتش گفت: از ۲۳ دی ماه نمایش «تبرئه» را در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می‌برم. این اثر نمایشی نوشته جسیکا بلنک و اریک جنسون که هر ۲ بازیگر و نویسنده هستند، است و در واقع یک تئاتر مستند به حساب می‌آید. «تبرئه» حاصل تحقیق درباره آدم‌های بی‌گناهی است که سال‌ها در زندان‌های آمریکا به اشتباه زندانی بوده‌اند و نمایشنامه شامل ۶ مصاحبه با این افراد است.

وی ادامه داد: این نمایش را چندسال قبل نیز در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر به صحنه برده بودم و از آنجا که اجرای نمایش تازه‌ای که قصد به صحنه بردنش را داشتنم، با مشکلاتی روبرو شد، تصمیم گرفتم مجددا این اثر نمایشی را اجرا کنم. تعدادی از بازیگران از اجرای قبلی با من همراه هستند اما برخی دیگر به دلیل مشغله و حضور در پروژه‌های دیگر نتوانستند در کار حضور داشته باشند.

محامدی در پایان درباره بازیگران نمایش به مهر گفت: مهوش افشار پناه، محمد اسکندری، ارژنگ امیرفضلی، مجید جعفری، فرناز رهنما، نوید جهانزاده، شیرین اسماعیلی، آیلار نوشهری، علی نجفی، حامد شفیع‌خواه، شهاب‌الدین علیشاهی، رضا دشتکی، پیام میرمصطفی بازیگران نمایش هستند که در اجراهای ابتدایی شیرین اسماعیلی ایفای نقش می‌کند و بعدا فرناز رهنما جایگزین وی خواهد شد.

دیگر عوامل نمایش «تبرئه» عبارتند از مشاور کارگردان: محمد اسکندری، مجری طرح: مریم غیورزاده، برنامه‌ریز و مدیر اجرا: حبیب هوشیار، موسیقی و افکت: ارشام مؤدبیان، کیارش اعتمادسیفی، طراح صحنه و نور: علی ساسانی‌نژاد (اسپرو دیزاین)، طراح لباس: مریم غیورزاده، طراح ویدیو: امسن جعفری، طراح پوستر و بروشور: ارشام مؤدبیان، مدیر تولید و تبلیغات: نوید جهانزاده، منشی و مدیر صحنه: احسان عطار، ویدیوگرافر: نیما لبخنده، گروه موسیقی، گیتار الکتریک: کاوه اعتمادسیفی، پیانو: ایناز خزینی، آوا: راحیل بدیعی، میکس و مستر: زروان پروداکشن، عکاس: شیرین جهانزاده، ساخت تیزر: نوید جهانزاده، همکاران ساخت تیزر: شهاب‌الدین علیشاهی، احسان عطار، رضا دشتکی، سعید بینا.

 

ارژنگ امیرفضلی منیژه محامدی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین