کد خبر: 46360 A

ریحانه پارسا با فردریک دیده می‌شود/ حسن معجونی در خرس و خواستگاری

ریحانه پارسا با فردریک دیده می‌شود/ حسن معجونی در خرس و خواستگاری

ریحانه پارسا بازیگر سریال "پدر" با نمایش "فردریک" به کارگردانی حمیدرضا نعیمی به صحنه تئاتر می‌آید.

ایران آرت: نمایش "فردریک" به عنوان جدیدترین اثر گروه "شایا" که قرار است با کارگردانی حمیدرضا نعیمی از ۷ فروردین ۹۹ در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه برود، تعدادی از بازیگران خود را معرفی کرد.

قرار است در این اثر نمایشی که نوشته اریک امانوئل اشمیت و ترجمه شهلا حائری است، بهناز نازی، کامبیز امینی، کتانه افشاری نژاد، بهار نوحیان و ریحانه پارسا به ایفای نقش بپردازند.

رضا مهدیزاده طراح صحنه، مقدی شامیران طراح لباس، رضا حیدری طراح نور، سروش کریمی نژاد طراح حرکت، ماریا حاجیها طراح گریم، بابک کیوانی آهنگساز و آرمان کوچکی طراح گرافیک و پوستر نمایش "فردریک" هستند.

5349398

حسن معجونی با "خرس و خواستگاری" روی صحنه می‌رود

تماشاخانه تازه تاسیس ملک در آخرین اجرای سال ١٣٩٨ میزبان نمایش "خرس و خواستگاری" به کارگردانی محمدحسن معجونی خواهد بود. همچنین دو روز ابتدائی این نمایش به نفع هموطنان سیل زده سیستان و بلوچستان به روی صحنه خواهد رفت و بلیت فروشی به صورت همت عالی خواهد بود. 

این نمایش به صورت گیلکی اجرا و در طول اجرا زیرنویس فارسی برای تماشاگران نمایش داده می‌شود.

حسن معجونی

نمایش تازه معجونی همانند نمایش‌های اخیر این کارگردان با حضور بازیگران جوان روی صحنه می‌رود.  

بازیگران به ترتیب حروف الفبا عبارتند از : برنا انصاری، برنوش پورغفار، روشنک شعبانی، مجتبی علیپور، نازنین نباتی، مهیار ندایی، مریم نژاد.

اجرای تئاتر هادی مرزبان به تعویق افتاد

اجرای نمایش "دکتر نون زنش را بیشتر از مصدق دوست دارد" به کارگردانی هادی مرزبان به تعویق افتاد.

طبق اعلام دست‌اندرکاران این تئاتر، پیش از این قرار بود این اثر نمایشی هفته اول اسفند ماه اجرای خود را در تالار وحدت آغاز کند اما به صلاحدید گروه اجرایی و بعد از توافق با تالار وحدت، قرار شد اجرای این نمایش به زمانی دیگر موکول شود.

61505591

این نمایش که داستانی عاشقانه و سیاسی دارد، بر اساس داستانی به همین نام نوشته شهرام رحیمیان اجرا خواهد شد.

رضا کیانیان اولین بازیگری است که بازی او در این نمایش اعلام شد.

در خلاصه داستان این اثر نمایشی آمده است: اسفندیار و ملک‌تاج از کودکی چنان به هم علاقه‌مند بودند که دقیقه‌ای از یکدیگر جدا نمی‌شدند و عشق آتشین آن دو به ازدواج انجامید. حال در کودتای ۱۳۳۲از اسفندیار (دکتر نون) که از یاران نزدیک و وفادار دکتر مصدق است، خواسته می‌شود مصاحبه‌ای ضد نخست وزیر انجام دهد که با مخالفت او مواجه می‌شود. اسفندیار به زندان می‌افتد و ساواک برای انجام مصاحبه به انواع شکنجه متوسل و هر بار با مقاومت دکتر نون رو برو می‌شود تا اینکه پای ملک‌تاج به میان می‌آید و جدال میان عشق و وفاداری به نخست وزیر آغاز می‌شود...

بزودی زمان اجرای این اثر نمایشی اعلام می‌شود.

 

حسن معجونی هادی مرزبان دکتر نون ریحانه پارسا فردریک شایا شهلا حائری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین