کد خبر: 58187 A

بازگشایی تئاتر برادوی پس از تعطیلی یک ساله

بازگشایی تئاتر برادوی پس از تعطیلی یک ساله

فعالیت تئاتر برادوی در آمریکا که مدت‌ها برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا متوقف شده بود از اواسط سپتامبر از سرگرفته می‌شود.

ایران آرت: از هفته جاری فروش بلیت‌های تئاتر برادوی در نیویورک برای اجراهایی که از چهاردهم سپتامبر آغاز خواهند شد به فروش می‌رسد.

سالن‌های تئاتر این منطقه با بازگشایی با ظرفیت صد در صدی آغاز به کار خواهند کرد.

با تعطیلی سالن‌های تئاتر برادوی در پی همه‌گیری ویروس کرونا، هزاران نفر شغل خود را از دست داده بودند. 

"اندور کومو" فرماندار نیویورک بیان کرد:" برادوی بخش مهمی از هویت و اقتصاد نیویورک است و خوشحالیم که اجرا نمایش به سالن‌های تئاتر بازمی‌گردد."

اینسا نوشت با اینکه بخش اعظمی از محدودیت‌های ناشی از شیوع کرونا در نیویورک از اواخر ماه جاری لغو خواهد شد اما با توجه به اینکه برادوی به زمان کافی برای تمرین و تبلیغ نمایش‌ها احتیاج دارد بازگشایی سالن‌های تئاتر در ماه سپتامبر خواهد بود.

پیش از شیوع ویروس کرونا سی و یک نمایش در برادوی در حال اجرا بود، اما با بازگشایی سالن‌های تئاتر تعدادی از این نمایش‌ها دوباره روی صحنه نخواهند رفت.

برادوی بیش از ۹۶هزار شغل در نیویورک را دربرگرفته است و در سال ۲۰۱۹ حدود ۱۵ میلیارد دلار از اقتصاد شهر را در برگرفته بود. ۱۵ میلیارد دلار فقط مربوط به درآمد حاصل از فروش بلیت‌ها نیست و ابعاد مختلفی همچون هزینه‌ای که توسط گردشگرانی که برای تماشای تئاتر به این شهر می‌آیند را نیز شامل می‌شود.

 

تئاتر برادوی برادوی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین