کد خبر: 59525 A

وضعیت تئاتر قرمز شد/ تعطیلی مجدد سالن‌ها و ناامیدی هنرمندان

وضعیت تئاتر قرمز شد/ تعطیلی مجدد سالن‌ها و ناامیدی هنرمندان

سالن‌های تئاتر برای چندمین بار در طول دوران کرونا تعطیل شد و بار دیگر هنرمندان عرصه نمایش خانه‌‌نشین شدند؛ اتفاق تلخی که علیرغم مطالبات و خواسته‌های آنان رقم می‌خورد.

ایران آرت: با قرمز شدن وضعیت تهران، بار دیگر سالن‌های تئاتر تعطیل شد.

به گزارش ایسنا، در چند روز گذشته که اخباری درباره قرمز شدن وضعیت تهران منتشر شده بود، جامعه تئاتری پیش‌بینی می‌کرد بار دیگر با تعطیلی سالن‌های نمایشی رو به رو شود و صبح امروز ، شنبه 12 تیر ماه نیز روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر در خبری اعلام کرد که به دلیل اوج گیری دوباره کرونا و قرمز شدن وضعیت تهران، سالن‌های این مجموعه تا اطلاع ثانوی تعطیل شده‌اند.

این تعطیلی در شرایطی صورت می‌گیرد که فعالان تئاتر در چند وقت اخیر واکسیناسیون گروه‌های نمایشی در حال اجرا یا مشغول به تمرین را به عنوان یکی از مطالبات این صنف مطرح کرده‌اند. در حالیکه هنوز هیچ پاسخ مشخصی به این مطالبه داده نشده، شدت گیری کرونا و نیز اوج گیری نوع هندی آن، بار دیگر فعالیت سالن‌های تئاتر را مختل کرده است.

از آغاز همه گیری کرونا برای چندمین بار است که سالن‌های سینما و تئاتر تعطیل می‌شوند. پیش از این تئاتر و سینما جزو مشاغل گروه دو محسوب می‌شدند و در وضعیت نارنجی هم فعالیت آنها تعطیل می‌شد ولی فروردین ماه امسال، سینما و تئاتر در دسته اول مشاغل طبقه‌بندی شدند که تعطیلی آنها در وضعیت قرمز، صورت می‌گیرد.

 

تئاتر نمایش سالن تئاتر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین