کد خبر: 63484 A

زیبایی مونا فرجاد بودن و آن موتوری

زیبایی مونا فرجاد بودن و آن موتوری

خبرهای خواندنی از هنرمندان بخوانید

ایران آرت: ایران نوشت: سینماها چند وقتی است به حالت صددرصد برگشته و اکران مردمی فیلم‌ها با حضور عوامل هر فیلم دوباره از‌سر گرفته شده است. بر همین اساس با بالا و پایین کردن صفحات اهالی سینما اغلب با برنامه و عکس‌های این آیین مواجه می‌شویم. اهالی تئاتر هم تصاویری از حضور هنرمندان در نمایش‌هایشان منتشر می‌کنند و فعالان حوزه موسیقی از برنامه کنسرت‌های تازه‌شان می‌نویسند. فعلاً بازار اطلاع‌رسانی درباره بازار سینما و موسیقی و تئاتر داغ است.

حسین ریگی کارگردان و نویسنده سینما که در اولین فیلم بلندش «لیپار» تصویر واقعی از مردم سیستان و بلوچستان ترسیم کرده، در صفحه اینستاگرامش عکسی از یک اتفاق دلگرم کننده را منتشر کرده است. در این تصویر دست‌نوشته‌ای با این عبارات دیده می‌شود: «کلید موتور شما روی موتور بود به بقالی سرکوچه دادم به جای شیرینی 1 شانه تخم مرغ و 1 روغن گرفتم، کارگر هستم. حلال کن». ریگی در کپشن این عکس نوشته: «دمت گرم، نان پدر و شیر مادر حلالت...»


گلاب آدینه هم با اشتراک عکسی از خود و مونا فرجاد گوشه‌ای از اخلاق حرفه‌ای و همدلی اهالی تئاتر را متذکر شده است: «رفاقت و عزت نفس یعنی اینکه مونا فرجاد باشی و وقتی می‌شنوی بازیگر نقش چند دقیقه‌ای عروس نمی‌تونه بیاد، بدون لحظه‌ای تردید بگه من میام. با سرعت خودش رو به تئاتر شهر برسونه، لباس بپوشه با توضیح مختصری به صحنه بیاد.»

رضا صادقی با انتشار ویدیویی از مراحل درمانش، دلیل دیر شدن تمدید کنسرت تهران را همین اتفاق اعلام کرده و گفته که به استراحت دو هفته‌ای برای ادامه فعالیت‌هایش نیاز دارد.

«تو زمن پرس قدر روز وصال/ تشنه داند که چیست آب زلال. نوبت «جیران» است که قصه عاشقانه‌اش را از ورای تاریخ بازگو کند» این عبارات بخشی از متن اطلاع‌رسانی بازیگران این سریال است که در صفحه اینستاگرامشان از زمان پخش سریال تازه حسن فتحی خبر داده‌اند. طبق این اطلاعیه پخش سریال «جیران» از جمعه 24 دی‌ماه آغاز خواهد شد. قصه «جیران» در زمان پادشاهی ناصرالدین شاه می‌گذرد و روایت دلباختگی این شاه قاجاری به جیران (پریناز ایزدیار) است. امیر جعفری، امیرحسین فتحی، بابک حمیدیان، بهرام رادان، پریناز ایزدیار، رعنا آزادی ور، گلاره عباسی، مریلا زارعی، الهام نامی، پاشا جمالی، رؤیا تیموریان، ستاره پسیانی، سمیرا حسن‌پور، غزل شاکری، مهدی پاکدل، نهال دشتی و هومن برق نورد جمعی از بازیگران این سریال هستند.
مجموعه‌کتاب‌های «طنزآوران جهان نمایش» که حاصل ۵۰ سال پژوهش و تحقیق داریوش مؤدبیان در دنیای نمایشنامه‌نویسی طنز و کمدی است چند وقتی است به بازار نشر آمده است. این مدرس تئاتر تصویری از 12 دفتر نخست این مجموعه را به اشتراک گذاشته و از همکاری مجید توکلی هنرمند گرافیست نوشته است. در بخشی از متن او آمده: «به غیر از ۲۹ کتابی که میان سال‌های ۱۳۷۹ تا ۱۳۹۲ مجید توکلی برایم طراحی جلد آنها را به انجام رساند. از سال ۱۳۹۸ تاکنون ۲۴ دفتر از مجموعه «طنزآوران جهان نمایش» را - در عین پاکی، آراستگی و سادگی- با مهر فراوان طراحی کرده است. برای مجید توکلی نازنین تندرستی و شادکامی و پیروزی آرزو دارم.»
رمان «به افق پاریس» منتشر شد. این خبر را اسدالله امرایی مترجم این اثر داده و در توضیح این کتاب آورده: «آلکس جورج نویسنده امریکایی در این رمان خاطره‌انگیز خواننده را به پاریس می‌برد که غول‌های ادب و هنر را گرد آورده و در دل خود جا داد. مارسل پروست، ارنست همینگوی، گرترود استاین، پابلو پیکاسو و هنرمندان دیگری که هر کدام گمشده‌ای دارند و در شهر به دنبال آن می‌گردند.»

 

گلاب آدینه مونا فرجاد نمایش بانوی محبوب من
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین