کد خبر: 66398 A

تئاتر، خانه تئاتر، هنرمندان بازداشتی

از هنرمندان بازداشتی تئاتر در وقایع اخیر چه خبر؟

از هنرمندان بازداشتی تئاتر در وقایع اخیر چه خبر؟

مدیر عامل خانه تئاتر درباره حل مشکلات هنرمندانی که در ناآرامی‌های اخیر دستگیر شده‌اند، توضیحاتی ارائه کرد.

ایران آرت: مدیر عامل خانه تئاتر با ارائه توضیحاتی از پیگیری این خانه ، برای حل مشکلات بعضی از اعضای جامعه تئاتری در ناآرامی‌های اخیر نکاتی را مطرح کرد و از انتخاب رؤیا تیموریان به عنوان سفیر مهربانی خانه تئاتر و انتخاب مجید قناد به عنوان مدیر رفاه خانه تئاتر خبر داد.

به گزارش ایسنا، مدیر عامل خانه تئاتر درباره حل مشکلات هنرمندانی که در ناآرامی‌های اخیر دستگیر شده‌اند، گفت: سه نفر از اعضای خانه تئاتر، با هماهنگی هیات مدیره خانه تئاتر مسؤولیت کمیته پیگیری مشکلات اعضای بازداشت شده را عهده دار شدند و مقرر شد که مراحل اجرایی آن با دفتر مدیر عامل خانه تئاتر نیز هماهنگ شود و همزمان، با کمیته‌های پیگیری خانه سینما و خانه موسیقی هماهنگی‌های لازم به عمل آید و در همین راستا مدیران خانه‌های تئاتر ، سینما و موسیقی جلساتی را برگزار کردند تا در حد امکان، خدمات حقوقی و پیگیری‌های قضایی انجام پذیرد. در همین جهت در آخرین جلسه مدیران خانه‌های هنری ، سه وکیل که سوابق پیگیری این نوع پرونده‌ها را داشتند، از سوی خانه سینما پیشنهاد شدند و مقرر شد که ایشان، راهنمایی‌های حقوقی لازم را در دستور کار کمیته‌ها قرار دهند.

نعیمی ذاکر درباره عنوان سفیر مهربانی که مسوولیت آن را تیموریان پذیرفته است ، نیز توضیح داد: از آنجا که پیشوند خانه ، قبل از واژه تئاتر حس مهمی را منتقل می‌کند ، بر آن شدیم که مهربانی نهفته در خانه تئاتر را به بهانه‌های مختلف بین اعضای این خانه جاری کنیم و خوشبختانه سرکار خانم رحیمی به پیشنهاد خانم تیموریان به عنوان مدیر اجرایی و هماهنگی در کنار ایشان حضور دارد. امیدوارم که بتوانیم از هر سو، اعضای خانه تئاتر را بیش از گذشته در کنار یکدیگر ببینیم.

او همچنین از فعال شدن مدیریت رفاه با مدیریت مجید قناد خبر داد و گفت: جناب آقای قناد که از سال‌ها پیش افتخار همکاری با ایشان را داشتم ، همواره در امور خیر پیشگام بودند. موضوع کارگزاری بیمه و اقتصاد سالن‌ها را ایشان دنبال کردند و در حال مذاکره برای حل مشکل مسکن اعضای خانه تئاتر نیز هستند و برای جوانان خانه تئاتر که در روزهای آغازین ازدواج هستند ، دیدگاه‌هایی دارند که امیدوارم سبب نتایج خوبی بشود.

وی در پاسخ به پرسشی دیگر درباره بودجه خانه تئاتر نیز گفت: مکاتبه و گفتگوهایی با جناب آقای دکتر اسلامی، معاونت اداری مالی وزارت ارشاد انجام شد و کارهای اداری آن در حال انجام است و دکتر سالاری، معاون امور هنری هم قول پشتیبانی از خانه تئاتر را داده‌اند.

 

تئاتر خانه تئاتر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین