کد خبر: 67775 A

حسین کیانی ، نمایش کافه کات ، تماشاخانه‌ ایرانشهر

ساناز، الهه، هدا سه دختر به دام افتاده در کافه کات

ساناز، الهه، هدا سه دختر به دام افتاده در کافه کات

بازگشت حسین کیانی به صحنه تئاتر.

ایران آرت: «کافه کات» به نویسندگی و کارگردانی حسین کیانی از سوم اردیبهشت در سالن استاد سمندریان تماشاخانه‌ ایرانشهر روی صحنه می‌رود. داستان این نمایش «کافه کات» در کافه‌ای به نام «کات» می گذرد که سه دختر در آن کار می‌کنند و برای صاحب آن کافه که هر سه دختر را به دام خود انداخته نقشه ای می‌چینند.

روابط‌عمومی تماشاخانه‌ ایرانشهر اعلام کرد داستان نمایش «کافه کات» اثر تازه حسین کیانی در کافه‌ای به نام «کات» می‌گذرد که سه دختر در آن کار می‌کنند و برای صاحب آن کافه که هر سه دختر را به دام خود انداخته نقشه‌ای می‌چینند. این نمایش با بازی بهروز پناهنده، کهبد تاراج، ساناز روشنی، الهه شه‌پرست، حسام‌الدین مختاری، هدا ناصح و مریم ندائی از روز یکشنبه سوم اردیبهشت ساعت ۱۸ در سالن استاد سمندریان اجراهای خود را آغاز می‌کند.

سایر عوامل نمایش «کافه کات» عبارتند از حسام الدین مختاری (تهیه‌کننده)، حسین کیانی (طراح صحنه)، آرش موسوی (آهنگساز)، مریم ندائی (طراح لباس)، اردلان آشناگر (عکاس)، بهرام رامه (طراح گرافیک و موشن‌گرافی)، کارن کیانی (دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز)، محمد مقیمی (مدیر تولید)، آساره کیانی و مسعود رفیعی طالقانی (روابط عمومی)، روشان رستم‌پور و سیدصدرا سبحانیان (منشی صحنه) و علیرضا میرزایی (مدیر صحنه).

علاقه‌مندان به تهیه‌ اینترنتی بلیت‌ این نمایش می‌توانند به سایت تماشاخانه‌ ایرانشهر یا سامانه‌ تیوال مراجعه کنند.

 

حسین کیانی تماشاخانه ایرانشهر نمایش کافه کات
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین