کد خبر: 71005 A

یارانه| واریز یارانه| یارانه نقدی

یارانه کدام افراد یک میلیون شد؟ | سورپرایز ویژه برای یارانه بگیران

یارانه کدام افراد یک میلیون شد؟ | سورپرایز ویژه برای یارانه بگیران

یارانه‌ای به مبلغ 600 تا یک میلیون تومان به‌ازای هر کودکی که سوءتغذیه داشته باشد، به حساب سرپرست خانوار واریز خواهد شد.

ایران آرت: طرح هدفمندسازی یارانه برای حمایت از قشر ضعیف جامعه و کم کردن هزینه‌ها انجام شده و از سال 1389 مبلغی تحت عنوان یارانه به دهک های مختلف پرداخت می شود. مبلغ یارانه نقدی ابتدا 45 هزار تومان بود که در سال 1398 یارانه معیشتی 45 هزار تومانی نیز همراه با آن پرداخت شد. این دو یارانه در ادامه ادغام شدند و مبالغ آن برای برخی دهک ها 300 هزار تومان و برای برخی دیگر 400 هزار تومان شد. به تازگی خبر رسیده که دولت قصد دارد مبلغ یارانه را 20 درصد افزایش دهد. تازه ترین خبر درباره یارانه را در ادامه از ایران آرت بخوانید.

سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها درباره یارانه کودکانی که از سوءتغذیه رنج می‌برند، گفت: معاون رفاه وزیر کار اعلام کرده که یارانه‌ای به مبلغ 600 تا یک میلیون تومان به‌ازای هر کودکی که سوءتغذیه داشته باشد، به حساب سرپرست خانوار واریز خواهد شد.

طیبه حسینی ادامه داد: شناسایی خانوار انجام می‌شود و آنطور که آقای عسگریان خبر داده این مبلغ به حساب 120 هزار خانوار واریز خواهد شد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، در خانواری که نیاز است برای 2 فرزند امنیت غذایی اتفاق بیفتد، 2 میلیون تومان برای خانوار مربوطه در دهک درآمدی یک تا پنج و یک‌میلیون و 200هزار تومان برای خانوار دهک درآمدی 6 و 7 در نظر گرفته می‌شود.

این طرح پیوسته و برای کودکان زیر 5 سال است و کودکانی که پنج سال را تمام کرده باشند از پوشش این طرح خارج می‌شوند.

 

 

یارانه یارانه نقدی و سود سهام عدالت یارانه نقدی یارانه کالابرگ یارانه جدید یارانه معیشتی یارانه تشویقی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین