کد خبر: 47018 A

ندا جناب و شهره صولتی در راهند/بازداشت بازیگران برای چت با سالومه؟/؛عکسها

ندا جناب و شهره صولتی در راهند/بازداشت بازیگران برای چت با سالومه؟/؛عکسها

چت با سالومه خیانت است، جمله خبری کیهان است که حالا در دیگر رسانه ها ابعاد تازه تری می یابد و گمانه زنی ها و خبرهای تازه تری نیز مطرح می شود:

ایران آرت: کیهان در صفحه سوم خود در مطلبی با روتیتر و تیتر بسیار تند خواستار شد: تک‌تک سلبریتی‌های مرتبط با مجری معاند خارج‌نشین توسط مراجع ذی‌صلاح اظهار شوند و بابت نوع ارتباط و اطلاعات رد و بدل شده و همکاری‌های احتمالی  پاسخ گویند

کیهان با رو تیتر:" افشای خیانت برخی از سینماگران در ارتباط با مجری شبکه ضد ایرانی" برای این مطلب تیتر زد:" فضای هنری کشور هم به ویروس زدایی نیاز دارد."

کیهان نوشته است: در شرایطی که مردم ایران در این روزها با ویروس منحوس کرونا در حال مبارزه هستند اما نباید از ویروسی شدن فضای فرهنگی و هنری کشورمان نیز غافل شد.

چند روز قبل با هک شدن صفحه شخصی یکی از مجریان شبکه ضدایرانی «من و تو» در فضای مجازی، ارتباط و گفت‌وگوی برخی از چهره‌های مشهور هنری با وی فاش شد. 

بر اساس تصاویر و مستندات منتشر شده، این افراد با سالومه سیدنیا، مجری فراری شبکه بهایی صهیونیستی «من و تو» در ارتباط بودند و در اظهارات خودشان، نسبت به این مجری و شبکه منحوسی که وی با آن کار می‌کرده ابراز ارادت کرده و نسبت به نظام و انقلاب بدگویی کرده‌اند.

نکته قابل توجه این است که بسیاری از این سینماگران، از چهره‌های ثابت سریال‌ها و برنامه‌های صداوسیما و یا محصولات فرهنگی ارگان‌های حاکمیتی هستند. هک شدن صفحه مجازی این مجری نشان داد که این افراد باور عمیقی نداشته و صرفا برای رسیدن به شهرت و ثروت با نهادهای حکومتی همکاری می‌کنند و «چون به خلوت می‌روند آن کار دیگر را می‌کنند.»   

پرویز پرستویی، تهمینه میلانی، برزو ارجمند، شهره سلطانی، علی اوجی، علی انصاریان، ارژنگ امیرفضلی، محراب قاسم‌خانی، رضا صادقی، شهره لرستانی، مهناز افشار، مهدی ژوله و... از جمله بازیگران و چهره‌هایی هستند که گفت‌وگوهایی را با مجری شبکه ضدایرانی «من و تو» داشته‌اند.

هر چند که بسیاری از آنها افراد معلوم‌الحالی هستند و مردم هم مدت‌هاست با چهره واقعی آنها آشنا شده‌اند، اما انتشار این پیام‌ها، نشان داد که فضای هنری کشور ما به یک ویروس‌زدایی اساسی نیازمند است.

گفتنی است برخی از این افراد در مصاحبه‌هایی منکر ارتباط مجازی خود با شبکه‌ای ضدایرانی شده‌اند. پرویز پرستویی، ماجرا را تأیید کرده است اما توضیحاتی را هم نوشته است. وی در این متن نوشته که «...خانم سالومه سیدنیا در برنامه‌اش به من انتقاد کرد که چرا دفاع از سردار سلیمانی کرده‌ام، برای همین از طریق دایرکت به ایشان پیام دادم و محترمانه گفتم پستی که گذاشتم به توصیه کسی نبوده و... متأسفانه تمام چت‌ها کامل منتشر نشده.» اما عجیب اینجاست که بازیگری با کسوت و سابقه پرستویی، چرا شخصیت خودش را تا این حد پایین آورده و احساس کرده که باید به مجری زیر صفر یک شبکه پست و زرد، توضیح بدهد! و باز هم شگفت‌انگیز است که پرویز پرستویی با این همه تجربه متوجه نشده آنچه مجری یک شبکه ضدایرانی می‌گوید، با اختیار و انتخاب خودش نیست و او فقط آنچه مدیران این شبکه می‌خواهند را می‌گوید! باز هم جای سؤال است که چرا پرستویی نه تنها به اراجیف این شبکه علیه سردار قاسم سلیمانی در همان فضای مجازی و به‌طور عمومی پاسخ نداده بلکه به صفحه مجری این شبکه رفته و به وی ابراز ارادت کرده و گفته که «برنامه‌هاتونم هر وقت منزل باشم می‌بینم»!

باید گفت؛ قطعا علاوه‌بر سلبریتی‌های یادشده، برخی دیگر نیز با عوامل شبکه‌های معاند در تماس هستند. این ارتباط- آنچنان‌که از چت‌های افشا شده بر آمده است- محدود به بدگویی علیه نظام نیست و برخی از سلبریتی‌ها در پست‌های خود از عکس‌های ارسالی عوامل شبکه معاند من و تو استفاده می‌کردند. نام این عمل قطعا خیانت است. در واقع عوامل شبکه‌های معاند از جمله شبکه من و تو، با یارگیری از میان سلبریتی‌ها در پی نفوذ و پیش بردن جنگ نرم علیه کشور و نظام دینی بوده و هستند.

در این میان متأسفانه برخی از نهادها دچار غفلت‌اند. به‌طور مثال توقع این بود که وقتی چت مجری همجنسگرا و بهایی من و تو با دو بازیگر لو رفت، نام این دو بازیگر برای رسانه ملی  در فهرست افراد فاقد صلاحیت همکاری قرار می‌گرفت؛ نه اینکه درست یک هفته بعد، یکی از این دو بازیگر به‌عنوان مجری شبکه نسیم مطرح شود و همان بازیگر با وقاحت از همکاری خود با رسانه ملی خبر دهد!

عاقلانه این است که تک‌تک سلبریتی‌های مرتبط با مجری معاند خارج‌نشین توسط مراجع ذی‌صلاح اظهار شوند و بابت نوع ارتباط و اطلاعات رد و بدل شده و همکاری‌های احتمالی  پاسخ گویند! یا حداقل اینکه رسانه ملی در همکاری خود با افراد نامبرده شده، تجدیدنظر کند.

رویداد ۲۴ پیش بینی بازداشت سلبریتی ها را پرسشی طرح کرد

رویداد ۲۴ شانزدهم اسفند گزارشی در این باره منتشر کرد که در بخش هایی از آن آمده است:

یک کانال تلگرامی که خود را سید معرفی کرده، پیج اینستاگرامی سالومه سیدنیا مجری شبکه من و تو را هک کرده و چت‌های او را بازیگران و سلبریتی‌های ایرانی را منتشر کرده است.

در روز‌های گذشته فردی که مدعی بود پیج سالومه را هک کرده، با ایجاد یک کانال تلگرامی تصاویری از گفتگوی مجری تلویزیون من و تو را با سلبریتی‌های مشهور ایرانی که عمدتا بازیگر بودند را منتشر کرد و ساعاتی بعد تصاویر آن درصداوسیمای جمهوری اسلامی نیز پخش شد.

این کانال تلگرامی در صفحات مختلف مربوط به جریانی که خود را ارزشی می‌خواند معرفی شد و به سرعت تعداد فالوورهای آن به ۷۰ هزار نفر هم رسید.

در تصاویری که از چت خصوصی سالومه منتشر شده، بازیگران داخل کشور به مجری شبکه من و تو ابراز ارادت کردند و با احترام از او یاد کرده‌اند.

چت با سالومه

به نوشته رویداد ۲۴ بعد از انتشار اولیه این تصاویر، صدا و سیما و سایر رسانه‌های نزدیک به آن در مطالبی اصرار کردند دستگاه امنیتی و قضایی باید با این هنرمندان برخورد کند. آن‌ها معتقد بودند ارتباط با خارج از کشور و افرادی که مخالف نظام هستند بین ۱ تا ۱۰ سال زندان دارد. قبل از این هم همین رسانه‌ها خواستار بازداشت پزشکان و پرستارانی شدند که تصاویر رقصیدن خود را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده بودند.

چت با سالومه

به گزارش رویداد۲۴ فردی که پیج خانم سالومه را هک کرده، مدعی شده قبلاً هم پیج یکی دو بازیگر خارج از کشور و خواننده را هک کرده است. البته قبلاً مکالمات خصوصی بعضی چهره‌ها و تصاویر شخصی آن‌ها در فضای مجازی منتشر شده بود از جمله فیلم رابطه جنسی چند مقام سیاسی ایران یا تصاویر چت فوتبالیست‌ها با مهدی قائدی که شوخی‌های صورت گرفته در آن مناسب نبود.

چت با سالومه

خبر جدیدی که کانال سید منتشر کرده است می گوید پیج اینستاگرام تعداد دیگری از سلبریتی‌ها هک شده است. ندا جناب دیگر مجری شبکه خارج کشور من و تو، شهره صولتی خواننده لس آنجلس نشین و امید خلیلی مجری من و تو (برنامه شعر یادت نره) از دیگر کسانی بودند که در این کانال خبر آمد که حسابشان هک شده است.

ندا جناب

از چهره‌های داخلی تا کنون چت‌های تهمینه میلانی، پرویز پرستویی، سروش جمشیدیان، ارژنگ امیرفضلی، رضا صادقی، علی انصاریان، شهره لرستانی، امیرمهدی ژوله و مهناز افشار با سالومه مجری شبکه من‌وتو منتشر شده است. همه آنها در پاسخ به روزنامه جام جم متعلق به صداوسیما درباره این موضوع سکوت کرده‌اند یا آن را تکذیب کردند.

بعضی حقوقدانان معتقدند مکالمات خصوصی دلیل اثبات جرم نیست. ضمن اینکه سالومه سیدنیا اساسا یک مجری تلویزیونی است و نه یک رهبر سیاسی اپوزیسیون اتفاقاً سابقه کار در صدا و سیمای جمهوری اسلامی را نیز داشته است.

برخی دیگر توییت نویسان نوشته‌اند رفتار صداوسیما، اعتبار بخشیدن به اکانت‌هایی است که اطلاعات خصوصی مردم را منتشر می‌کنند.

تا اینجای ماجرا موضوع چت خصوصی بازیگران با یک مجری خارج شبکه‌های خارج کشور است اما ماجرا از آنجا مسئله‌ساز می‌شود که احتمالا در این میان بسیاری از مردم یا همین بازیگران احتمالاً از اعتراضات آبان یا بعضی نابسامانی تصاویر و فیلم‌هایی برای سالومه فرستادند و این همان نکته‌ای است که شاید در روزهای آینده باعث شود برای برخی از بازیگران دردسر ایجاد شود، چنانچه پس از در اختیار گرفتن کانال تلگرامی آمدنیوز توسط سپاه، قوه قضاییه خبر داد که عده‌ای به خاطر ارتباط با آن احضار و دستگیر شده‌اند؛ مهمترین این افراد عبدالرضا داوری مشاور رسانه‌ای محمود احمدی نژاد بود.

رویداد ۲۴ در پایان می نویسد: در سال‌های گذشته برخی از روزنامه‌نگاران به خاطر ارتباط با یک روزنامه‌نگار خارج کشور بازجویی و بازداشت شدند و این رفتار‌ها مصداق جاسوسی قرار داده شده است اما بعید است صدا و سیما از حمایت بازیگران مثل پرویز پرستویی و نویسنده‌ای مثل پیمان قاسم خانی دست بردارد.

 

 

سالومه سالومه سیدنیا ندا جناب شهره صولتی
نظرات خوانندگان
  • نیما
    پاسخ

    تمام چتهارو خوندم که نباید میخوندم چون شخصی بودن اما دنبال این میگشتم ببینم چیزی بر ضد نظام نوشته شده به مسئولی توهین شده...... هیچی نبود
    پس مشکلی هم نیست با همین کاراتون تمام ورزشکارا و بازیگرا و موسیقی دانها و خوانندهامون فرار میکنن و حقم دارن
    تو کوچیکترین مسائلشون هم سرک میکشید خجالت اوره بعد ادعا میکنید ما دنباله رو علی هستیم
    هه

  • ناشناس
    پاسخ

    توی مملکت ما کی معلوم الحال نیست

  • 11111
    پاسخ

    <b>معلوم الحال تو وامثال تو هستندمارو باخودت جمع نبیند در ضمن نیما از چیزی که نوشتی معلومه تفکراتت چیه لطفی به خودت کن به اون مغزت فشار بیار دیگه نظر نده</b>

  • ناشناس
    پاسخ

    <b>افرادی که مملکتشونو به گرین کارت میفروشند همون لیاقتشونه که از مملکت برند تو امثال تو هم که عقلشونو دست چهار تاسیلبریتی دادند بهتره دنبالشون برید البته فکر نکنم چیزی نصیبتون بشه چون امثال شماهارو اصلا داخل ادم حساب نمیکنند</b>

  • ناشناس
    پاسخ

    سخت نگیرید مجری اند به خدا. کاره ای نیستن.پرستویی و دیگران همین جا دارند زندگی می کنن و برانداز که نیستن

  • الی
    پاسخ

    وقتی ما مجریان خودمان را ممنوع التصویر می کنیم معلوم است سالومه و تدا گل می کنن و سنگ صبور مردم میشن

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین