کد خبر: 71745 A

رنگ وستا | رنگ ویترا وستا | رنگ ویترای وستا Vesta Vitrail Color

رنگ ویترای وستا؛ همراه عالی برای بیان هنری خلاقانه

رنگ ویترای وستا؛ همراه عالی برای بیان هنری خلاقانه

آیا شما یک هنرمند مشتاق هستید که به دنبال متریال عالی برای زنده کردن دیدگاه خلاقانه خود هستید؟ رنگ ویترا وستا را حتمن امتحان کنید.

ایران آرت: رنگ های ویترای به سان دیگر محصولات متنوع رنگ وستا Vesta Artistic Color مورد توجه نقاشان، تصویر گران و طراحان معماری داخلی است.

رنگ های ویترای را می توان به طور مستقیم روی شیشه و یا به صورت غیر مستقیم و با استفاده از مفتول های مس (Standglass) روی سطح مورد نظر به کار برد.

از انواع دیگر به کارگیری تکنیک ویترای می توان به نقاشی روی شیشه های رنگی برش خورده در هنرهای سنتی و شیشه های شکسته شده در نورگیرها و پنجرهای شگفت انگیز اماکن توریستی و گردشگری مدرن نام برد.

اگر شما به دنبال رنگ هایی هستید که همه این امکانات را در اختیارتان بگذارد به جمع هنرمندان رنگ ویترای وستا Vesta Vitrail Color بپیوندید.

رنگ ویترا وستا Vesta vitrail color

از ویژگی های مهم رنگ های ویترای وستا می توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱- تنوع رنگ ها

رنگ های ویترای بر اساس طیف های استاندارد رنگی( spectrum ) ساخته شده اند تا خواسته های متفاوت شما را بر آورده کنند.

۲- شفافیت ( transparency )

کیفیت ساخت رنگ ها به گونه ایست که جلوه ای خیره کننده ارائه می دهند چه مستقیم روی شیشه به کار ببرید و یا غیر مستقیم روی سطح دیگر.

۳- دوام بالا 

رنگهای ویترای وستا ماندگاری خود را در برابر نور و گرمای بالا حفظ نموده تغییر رنگ نمی دهند و چروک نمی شوند. همچنین قابل شستشو هستند و می توان به راحتی گرد و غبار را با یک دستمال مرطوب پاک و یا چربی زدایی کرد.

رنگ ویترا وستا Vesta vitrail color

۴- فرمولاسیون درست و استاندارد وستا راز کیفیت بالای آن است از رهگذر همین مهم ، یک دست بودن رنگهای شما تضمین است و در ترکیب با سطوح زیرین کار واکنش شیمیایی ایجاد نمی شود و به اصطلاح رنگ کار لخته نخواهد شد.

۵- رنگهای ویترای گر چه اختصاصا برای شیشه ساخته شده اند اما روی سطوح دیگر از جمله مقواهای ضخیم مثل مقوای ماکت ،انواع ام دی اف و سطو‌ح سخت و صیقلی مانند سنگ و … در موارد خاص می توان استفاده نمود.

۶- زمان خشک شدن رنگ ها مسئله مهمی است ،رنگهای ویترای وستا در زمانی مناسب خشک می شوند تا امکان ادامه کار برای تان فراهم باشد.

وقتی با رنگ ویترای وستا کار می کنید ضرورتی ندارد که زمان زیادی بگذارید تا سطوح کاملا خشک شوند و امکان ریزه کاری ها در زمان مناسب فراهم است.

۷- رنگهای ویترای وستا برای آن دسته از هنرمندان که به بو حساسیت دارند آلرژی ایجاد نمی کند و غیر سمی هستند.

رنگ ویترا وستا Vesta vitrail color

رنگهای ویترای وستا

با سایز ml40 در 28 رنگ و دو ست بسته بندی 6 رنگ و 12 رنگ ( 16 رنگ متالیک )

رنگ وستا Vesta Color دارای 353 محصول مختلف در زمینه های رنگ های روغنی ، اکریلیک ، گواش، اکولین ، ویترای ، حلال ها ، ادتیو ها و دهها عنوان دیگر است.

رنگ وستا رنگ وستا Vesta Artistic color رنگ ویترا وستا رنگ وستا Vesta Color رنگ ویترای وستا Vesta Vitrail Color
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین