کد خبر: 71599 A

رنگ وستا| رنگ گواش وستا | Vesta Color

رنگ وستا و گواش خاص و سه دانستنی جذاب

رنگ وستا و گواش خاص و سه دانستنی جذاب

رنگ گواش وستا مانند رنگ روغن و اکریلیک آن، با نقاشی های بیشتری در ایران و منطقه ماندگار می شود و جای خود را در پالت نقاشان منطقه ثابت می کند ، اما چرا ؟!

ایران آرت : رسانه هنر معاصر ArtDayME نوشت: تخمین پیدایش رنگ گواش با کمی رمز و راز همراه است، مورخان نمی توانند مخترع دقیق گواش را مشخص کنند، شاید براتون جالب باشد بدانید اولین استفاده از رنگ گواش را به 40000 سال قبل از میلاد مسیح ارجاع می دهند؛ آیا این جالب نیست که فکر کنیم رنگ گواش یکی از اولین رنگ هایی بود که توسط انسان ها استفاده می شد؟

اما استفاده از رنگ گواش در قرن شانزدهم و بعدتر در قرن هفدهم نزد نقاشان سبک روکوکو فراگیرتر شد ...

اگر به دنبال نقاشی هیجانی و تجربه گرا هستید و کنشی بداهه گر در آفرینش هنری را می پسندید تردید نکنید رنگ گواش را امتحان کنید و از میان برندها، 

رنگ گواش وستا Vesta Gouache Color یک انتخاب عالی ست که امکانات کم نظیری نصیب تان می کند.

رنگ مات مخملی می خواهید، رنگی روان، حرف گوش کن، بخشنده و انعطاف پذیر، رنگ گواش وستا را حتمن امتحان کنید؛ نقاشان حرفه ای حتی اگر با تکنیک های دیگری کار می کنند یکی دو ست رنگ گواش در کنارشان دارند زیرا می تواند به تکنیک شان امکانات و خوانش های تازه ای اهدا کند.

رنگ گواش وستا

رنگ گواش وستا بر پایه آب تولید می شود؛ رنگی که در لایه‌های نازک برای جلوه شفاف یا در لایه‌های ضخیم‌تر برای ظاهری مات کاربردی خارق العاده دارد و هنرمندان آن را بسیار دوست می دارند.

اثری که با گواش وستا خلق می شود تا خیس است به راحتی قابل بازسازی و اصلاح است و در صورت خشک شدن می توان آن را لاک زد تا جلوه ای براق ایجاد کند.

رنگ های گواش وستا رنگ های قوی، مات و روشن اند که به خوبی با رسانه های دیگر مانند جوهر، مداد، اکریلیک و ... ادغام می شوند که باعث محبوبیت آنها در بین هنرمندان تصویری ست.

رنگ گواش هنرمندان وستا با غلظت های شدید رنگ دانه های بزرگ ساخته شده که شفافیت دلپذیر به شما می دهد.

شفافیت گواش وستا به شما آزادی بیشتری می دهد تا روی کاغذهای رنگی نقاشی کنید و رنگ های روشن را روی رنگ های تیره تر اضافه کنید.

اگر به شفافیت کامل گواش نیاز ندارید، وستا این امکان را نیز فراهم کرده است تنها نیاز است تا با تمرین ، رفتار رنگ را یاد بگیرید زیرا با گواش وستا می توان یک صفحه بزرگ کاغذ و یا بوم بزرگ را طوری پوشاند که رنگ صاف ارائه دهد.

تنوع بسیار زیاد رنگی، رنگی بدون بو ، هم ساز با محیط زیست در زمره دیگر ویژگی های گواش وستاست.

دلیل اصلی علاقه بسیاری از هنرمندان به استفاده از گواش، خواص منحصر به فرد آن است: رنگ گواش وستا مانند آبرنگ ها رفتار می کند، بدین معنی که حتی وقتی رنگ خشک می شود، می توانید به راحتی دوباره آن را با آب زنده و فعال کنید.

رنگ گواش وستا

_ دانستنی های جالب برای نقاشی گواش

یک:

حرفه ای ها می دانند بیشتر نقاشی‌های آبرنگ در واقع با گواش آغشته شده‌اند. هنرمندان معمولا از گواش برای خلق نکات برجسته در نقاشی های آبرنگ استفاده می کنند. چقدر باحاله؟ 

با گواش وستا این نکته را امتحان کنید به شما شادمانی خواهد داد.

دو:

غلظت مناسب گواش وستا زمینه سایه پردازی در اثر را ممکن می کند

سه:

رنگ گواش مات است، به این معنی که می توانید بدون هیچ مشکلی روی رنگ های روشن با رنگ های تیره رنگ کنید. 

می توانید با رنگ های میانی بازی کنید و از رنگ های تیره به روشن یا از رنگ های روشن به تیره کنش رنگی داشته باشید.

پس با لذت با رنگ گواش وستا روی مقوای مشکی کار کنید و ببینید چقدر باحاله! 

این ویژگی است که نمی توانید با آبرنگ داشته باشید.

رنگ گواش وستا

رنگهای گواش وستا

با سایز ml30 در 31 رنگ و یک ست بسته بندی 6 رنگ ( 4 رنگ متالیک )

رنگ وستا Vesta Color دارای 353 محصول مختلف در زمینه های رنگ های روغنی ، اکریلیک ، گواش، اکولین ، ویترای ، حلال ها ، ادتیو ها و دهها عنوان دیگر است.

رنگ وستا رنگ وستا Vesta Artistic color رنگ گواش وستا رنگ وستا Vesta Color
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین