کد خبر: 69379 A

نیکول کیدمن| نه غریبه کامل

سریال محبوب نیکول کیدمن دنباله‌دار شد

سریال محبوب نیکول کیدمن دنباله‌دار شد

داستان «نه غریبه کامل» در یک بوتیک سلامت و تندرستی با مدیریت زنی روسی به نام ماشا با بازی کیدمن روی می‌دهد جایی که نه فرد مضطرب سعی می‌کنند کیفیت زندگی خود را بهبود بخشند و در یک دوره درمانی نه روزه حاضر شوند.

ایران آرت: فصل دوم سریال «نه غریبه کامل» (Nine Perfect Strangers) با بازی «نیکول کیدمن» ساخته می‌شود. هولو تأیید کرده است که کیدمن علاوه بر تهیه‌کنندگی بازیگر این فصل خواهد بود. فصل اول را «دیوید ای. کلی» از رمان «لیان موریاتی» نویسنده «دروغ‌های کوچک بزرگ» (Big Little Lies) اقتباس کرد.

«لیو اولمنان» نامزد اسکار، «مری بارتلت» (The Last Of Us)، «دالی دلیون» (Triangles Of Sadness)، «میسی ریچارسن-سلرز» (Legends of Tomorrow) و «آراس آیدین» ترک دیگر بازیگران فصل دوم خواهند بود.

به گزارش ۳۰نما، در خلاصه داستان رسمی سریال آمده است: «داستان «نه غریبه کامل» در یک بوتیک سلامت و تندرستی با مدیریت زنی روسی به نام ماشا با بازی کیدمن روی می‌دهد جایی که نه فرد مضطرب سعی می‌کنند کیفیت زندگی خود را بهبود بخشند و در یک دوره درمانی نه روزه حاضر شوند. مأموریت ماشا این است که جسم و جان خسته آنان را احیا کند. اما این نه غریبه کامل نمی‌دانند که چه چیزی در انتظارشان است.»

قسمت اول از فصل اول این مجموعه که آگست سال ۲۰۲۱ پخش شد در میان همه عناوین اریجینال – از درام گرفته تا کمدی، مینی‌سریال و بدون فیلمنامه – پس از پنج روز به پربیننده‌ترین اپیزود تاریخ شبکه تبدیل شده بود.

فصل دوم سریال در آلپ سوییس روی می‌دهد و نه شخصیت دیگر در بوتیک سلامت ماشا برای دستیابی به یک راه بهتر برای زیستن تلاش می‌کنند.

 

نیکول کیدمن نه غریبه کامل
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین