کد خبر: 69157 A

تئاتر| بازیگر تئاتر| روزنامه کیهان

کیهان: بازیگری بدنام و ضدایرانی در تهران تئاتر اجرا می‌کند/ این بازیگر به امیرِ ضحاکیان زمانه شباهت دارد!

کیهان: بازیگری بدنام و ضدایرانی در تهران تئاتر اجرا می‌کند/ این بازیگر به امیرِ ضحاکیان زمانه شباهت دارد!

کیهان نوشت: فرد مذکور حتی از شدت نفرت از فرهنگ و ارزش‌های اسلامی، با اینکه در شناسنامه، نامی مقدس دارد اما در جامعه هنری با نامی متفاوت فعالیت می‌کند. البته برخلاف نام انتخابی‌اش، به امیرِ ضحاکیان زمانه شباهت دارد!

ایران آرت: روزنامه کیهان ذیل تیتر «بازیگر بدنام در نمایش سازمان خوش‌نام!» نوشت: یک فعال هنرهای نمایشی که سابقه فعالیت پررنگ ضدِایرانی دارد، در نمایشی با مضمون وطن‌دوستی روی صحنه است!

به گزارش کیهان، این بازیگر بدنام که پاییز سال 1401 در نقش پادوی براندازان برای تحریک مردم و هنرمندان جهت حضور در آشوب‌ها بازی می‌کرد، این روزها در نمایشی با بودجه عمومی کشور و با تهیه‌کنندگی یک سازمان خوش‌نام روی صحنه‌ای دیگر است. جای تعجب است که این بازیگر که خود و خانواده‌اش دارای حواشی و سوابقی سیاه و ضدایرانی هستند و پاییز سال قبل به طور مستمر و به صراحت در فضای مجازی به لجن‌پراکنی علیه مردم و نظام اسلامی مشغول بود –تا جایی که آشکارا خودش را یک سلطنت‌طلب نامید- چگونه به نمایشی در این ارگان انقلابی راه یافته است؟ فرد مذکور حتی از شدت نفرت از فرهنگ و ارزش‌های اسلامی، با اینکه در شناسنامه، نامی مقدس دارد اما در جامعه هنری با نامی متفاوت فعالیت می‌کند. البته برخلاف نام انتخابی‌اش، به امیرِ ضحاکیان زمانه شباهت دارد! حتی شایعاتی مبنی بر فعالیت این بازیگر در جهت تبلیغ یک فرقه ضاله در محافل خصوصی نیز جریان دارد.

گفتنی است، تصاویر فعالیت‌های ضدایرانی این فعال تئاتر در فضای مجازی، نزد کیهان محفوظ است.

 

پایان مطلب کیهان

تئاتر نمایش کیهان بازیگر تئاتر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین