کد خبر: 68089 A

ایران خودرو| پیش فروش ایران خودرو| پیش فروش ایران خودرو و سایپا

اعلام قیمت خودروهای پیش فروش ایران خودرو و سایپا | سورپرایز ایران خودرو در راه است

اعلام قیمت خودروهای پیش فروش ایران خودرو و سایپا | سورپرایز ایران خودرو در راه است

مرحله دوم ثبت نام سامانه یکپارچه خودرو ۳ روز دیگر آغاز می‌شود. در ادامه مراحل و شرایط ثبت نام ایران خودرو و سایپا در جدیدترین مرحله فروش خودرو به قیمت کارخانه ۱۴۰۲ را می‌خوانید.

پیش فروش ایران خودرو در کنار فروش فوق العاده از طرح های پرطرفدار ایران خودرو برای عرضه محصولاتش به مشتریان است. پیش فروش ایران خودرو و سایپا که در قالب طرح سامانه یکپارچه خودرو برگزار می شود با اهداف مختلفی نظیر تامین نقدینگی برای خودروسازها و تنظیم بازار انجام می گیرد. مرحله نخست ثبت نام پیش فروش ایران خودرو و سایپا در زمستان 1401 انجام شد. به زودی مرحله دوم پیش فروش ایران خودرو و سایپا انجام خواهد شد. در این مقاله همه آنچه که در مورد مرحله دوم  پیش فروش ایران خودرو  و سایپا لازم است بدانید را به شما خواهیم گفت.

مرحله دوم ثبت نام سامانه یکپارچه خودرو ۳ روز دیگر آغاز می‌شود. در ادامه مراحل و شرایط ثبت نام ایران خودرو و سایپا در جدیدترین مرحله فروش خودرو به قیمت کارخانه ۱۴۰۲ را می‌خوانید.

به گزارش اقتصادآنلاین، وزارت صمت طی اطلاعیه‌ای زمان آغاز ثبت نام در سامانه یکپارچه خودرو را اعلام کرد. طبق این اطلاعیه فرآیند جدیدترین ثبت نام سامانه یکپارچه از روز ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ آغاز می‌شود و متقاضیان تا ۲۹ اردیبهشت می‌توانند نسبت به افتتاح حساب وکالتی اقدام کنند.

جزییات مراحل ثبت نام سامانه یکپارچه خودرو ۱۴۰۲

متقاضیان ثبت نام سامانه سامانه یکپارچه خودرو ۱۴۰۲ از ۲۰ الی ۲۹ اردیبهشت ماه باید حساب خود را وکالتی کنند که پیش شرط آن بلوکه شدن ۱۰۰ میلیون تومان است که پس از مشخص شدن نتایج آزاد خواهد شد.

پس از آن از ۳ الی ۱۰خردادماه فرصت خواهند داشت تا با ورود به سایت سامانه تخصیص خودرو به نشانی https://www.esalecar.ir با انتخاب ۵ خودرو برای ثبت نام اولیه اقدام کنند.

جزئیات قیمت جدید کارخانه ای محصولات ایران خودرو و سایپا + جدول

۱۸ الی ۳۱ خرداد الویت بندی متقاضیان پایش می‌شود و نتایج سامانه یکپارچه تخصیص خودرو ۱۰ تیرماه اعلام خواهد شد. در واقع تخصیص خودرو در این مرحله بر اساس اولویت انتخابی مشتری و رتبه اولیه در سامانه انجام خواهد گرفت.

۱۵ تیرماه آغاز ثبت نام برندگان دومین فروش سامانه یکپارچه خودرو خواهد بود.

افتتاح حساب وکالتی ایران خودرو در کدام بانک‌ها امکان پذیر است؟

متقاضیان ثبت نام ایران خودرو 1402 می‌توانند برای افتتاح حساب وکاتی ایران خودرو به بانک‌های ملی، ملت، تجارت، سپه، صادرات و پاسارگاد مراجعه کنند.

افتتاح حساب وکالتی سایپا در کدام بانک‌ها امکان پذیر است؟

متقاضیان جدیدترین ثبت نام سایپا 1402 در سامانه یکپارچه به شعب یکی از بانک‌های تجارت، ملت، سپه، صادرات، اقتصاد نوین، رفاه، قرض الحسنه مهر ایران، پاسارگاد، پارسیان، آینده، کشاورزی و صنعت و معدن مراجعه حضوری داشته باشند و یا ازطریق سایت بانک‌های مذکور افتتاح حساب وکالتی سایپا اقدام کند.

مهم: شرایط ثبت نام مادران در سامانه یکپارچه خودرو

طرح عادی شامل همه افراد واجد شرایط است و طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت صرفا مختص مادرانی که حائز شرایط قانون حمایت از خانواده وجوانی جمعیت که مورد تائید سازمان ثبت احوال کشور هستند. شرط ثبت نام خودرو برای مادران تاریخ تولد فرزند دوم است که حتما باید از ۲۴ آبان ۱۴۰۰ به بعد باشد.

پیش بینی افزایش قیمت کارخانه ای ایران خودرو و سایپا |قیمت‌های جدید خودرو کی اعلام می شود؟

آیا داشتن گواهینامه از شروط اساسی ثبت نام مرحله دوم سامانه یکپارچه است؟

داشتن گواهینامه خودرو از سوی متقاضیان ازشروط اصلی ثبت نام فروش خودرو به قیمت کارخانه ایران خودرو و سایپا در دومین ثبت نام سامانه یکچارچه است .

امکان ثبت نام همزمان در طرح‌های ایران خودرو و سایپا وجود دارد؟ محدودیت کد ملی برای ثبت نام خودرو به قیمت کارخانه 1402 (سامانه یکپارچه خودرو) اعمال خواهد شد و هر کد ملی مجاز به ثبت نام یک خودرو از مجموع دو گروه سایپا و ایران خودرو است.

زمان آغاز ثبت نام سامانه یکپارچه خودرو ۱۴۰۲ کی است؟ همانطور که اشاره شد از ۲۰ الی ۲۹ اردیبهشت فرصت برای افتتاح حساب وکالتی دارید و ۳ الی ۱۳ خردادماه زمان جدیدترین ثبت نام ایران خودرو و سایپا 1402 با انتخاب ۵ خودرو است.

نتایج مرحله دوم ثبت نام سامانه یکپارچه خودرو کی اعلام می‌شود؟ همانطور که گفته شد، نتایج دومین فروش سامانه یکپارچه تخصیص خودرو ۱۰ تیرماه اعلام خواهد شد.

آدرس لینک ثبت نام سامانه یکپارچه ۱۴۰۲ چیست؟ ثبت نام اولیه تنها با ورود به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به نشانی https://www.esalecar.ir انجام می شود.

کدام خودروها در دومین ثبت نام سامانه یکپارچه خودرو ۱۴۰۲ عرضه می‌شود؟

هنوز اسامی خودروهای دومین ثبت نام سامانه یکپارچه خودرو اعلام نشده است اما طبق اخبار شنیده شده احتمالا ایران خودرو در این مرحله تنها با فروش قیمت کارخانه هایما حضور داشته باشد.

زمان تحویل خودروهای دومین ثبت نام سامانه یکپارچه خودرو کی است؟

طبق اطلاعیه‌ها به نظر می‌رسد موعد تحویل از شهریور ۱۴۰۲ به بعد باشد. البته ممکن است زمان تحویل خودروهای پرطرفدار به سال ۱۴۰۳ نیز کشیده شود. تاکنون تاریخ قطعی مشخص نشده است و پس از اعلام نتایج زمان تحویل خودروهای سامانه یکپارچه ۱۴۰۲ اعلام خواهد شد.

چه کسانی امکان ثبت نام سامانه یکپارچه خودرو ۱۴۰۲ را ندارند؟

امکان ثبت نام هرمتقاضی که پیش از این در لیست نوبت دهی طرح اول سامانه یکپارچه و خودروهای وارداتی قرار گرفتند، وجود ندارد مگر آنکه انصراف خودرا تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۲/۲۰ در سامانه‌های مربوطه ثبت کنند.

متقاضیان ثبت نام ایران خودرو و سایپا 1402 طی ۴۸ ماه گذشته ثبت نام و صدور فاکتور خودرو نزد شرکت‌های ذکر شده نداشته باشند.

انصراف از حساب وکالتی و یا برداشت وجه توسط متقاضی تا زمان اعلام از سوی وزارت صمت، به منزله انصراف از طرح تلقی می‌شود و متقاضی از لیست انتظار حذف خواهد شد.

زمان دور دوم ثبت نام خودرو در سامانه یکپارچه تغییر کرد- اخبار خودرو - اخبار اقتصادی تسنیم | Tasnim | خبرگزاری تسنیم | Tasnim

ویرایش خودروها در پیش فروش ایران خودرو چگونه است؟

سامانه یکپارچه عرضه خودرو برای ویرایش و تغییر نوع خوردوی انتخابی متقاضیان در دسترس متقاضیان قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، وزارت صمت از چند روز پیش اعلام کرده بود که ویرایش خودروها از ۵ اردیبهشت برای متقاضیان خودرو باز خواهد شد.

براساس اعلام وزارت صمت، متقاضیان خودروهایی که نوبت تحویل آن‌ها سال ۱۴۰۳ است می‌توانند با مراجعه به این سامانه و لغو سفارش قبلی، از سبد محصولات اعلامی در سایت، ۵ اولویت را انتخاب کنند.

در اطلاعیه‌ای که در این سامانه بارگذاری شده به متقاضیان توصیه شده که برای بالابردن شانس دریافت خودرو در سال ۱۴۰۲، حتی الامکان ۵ گزینه را انتخاب کنند.

سامانه یکپارچه عرضه خودرو به مدت ۵ روز تا دهم اردیبهشت به روی متقاضیان ویرایش باز خواهد بود.

شوک بزرگ به خریداران خودرو در سامانه یکپارچه خودرو

فروش حواله خودروهای ثبت نامی پیش فروش ایران خودرو و سایپا کلاهبرداری است

در حالی آگهی های خرید و فروش حق ثبت نام خودرو در سامانه یکپارچه در فضای مجازی رایج شده که بنابر اعلام نهادهای مسئول، کسانی که مدعی فروش حق ثبت‌نام در سامانه یکپارچه هستند کلاهبردار و متخلف هستند و خریدار هم متضرر خواهد شد. به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مطابق تصمیم وزارت صمت، از سال گذشته فروش خودرو از طریق سامانه یکپارچه صورت می‌گیرد و آن دسته از افرادی که متقاضی خرید خودرو هستند باید در طرح‌های فروش شرکت کرده و ثبت نام های اولیه را انجام دهند.

برهمین اساس مرحله نخست طرح فروش خودرو در سامانه یکپارچه به اتمام رسیده و متقاضیان ثبت‌نام کننده در مرحله اول طرح یکپارچه عرضه خودرو که نوبت تحویل خودروی آن‌ها به سال 1403 موکول شده بود، در مهلت تعیین‌شده برای تغییر نوع خودرو به سامانه easalcar.ir مراجعه و نسبت به تغییر نوع خودرو برای تغییر اولویت‌بندی اقدام کرده اند که طی چند روز آینده نتایج آن نیز اعلام خواهد شد.علاوه بر این از 20 اردیبهشت ماه هم دومین مرحله از طرح فروش خودرو در سامانه یک پارچه آغاز می شود.

در این میان برخی افراد از ثبت نام فروش خودرو در سامانه یکپارچه سوءاستفاده کرده و مدعی خرید و فروش حق خرید خودرو در این سامانه هستند به نحوی که در آگهی‌های خود اعلام می‌کنند، متقاضی که به عنوان نمونه دنا پلاس توربو اتوماتیک ثبت نام کرده می‌خواهد حق ثبت نام خود را بفروشد و افراد می‌توانند با پرداخت هزینه‌ای حق ثبت نام این خودرو را از متقاضی خریداری و در زمان تحویل خودرو با تکمیل وجه نسبت به خرید خودرو اقدام کنند.

این در حالی است که خرید و فروش حق ثبت نام در سامانه یکپارچه غیرقانونی است. تمامی ثبت نام‌ها براساس کد ملی متقاضی صورت گرفته و فرد ثبت نام کننده تا 48 ماه امکان خرید خودرو از شرکت های خودروساز را ندارد و حتی خودرو یک سال در رهن شرکت است و نمی‌توان این حق را به کسی فروخت.

اگر کسی مدعی فروش حق ثبت‌نام در سامانه یکپارچه است تخلف انجام داده و در نهایت خریدار با ضرر مالی روبرو می‌شود چرا که نمی تواند محصول را قانوناً تحویل بگیرد.

در برخی دیگر از این آگهی‌ها حواله‌های پرسنلی شرکتهای خودروساز نیز به فروش می‌رسد که این موضوع نیز غیرقانونی است و مردم نباید گرفتار این اگهی های اغوا کننده شوند.

سازمان حمایت در قالب اطلاعیه هایی اعلام کرده که خرید و فروش حواله غیرقانونی است و مردم نباید گرفتار آگهی‌های غیرواقعی شوند اما متاسفانه آگهی‌های تبلیغاتی عاملی شده تا مردم با پرداخت هزینه‌هایی به امید خرید خودرو آن هم زودتر از موعد باشند درحالی که چنین چیزی در عمل ممکن نیست و این آگهی‌ها برای کلاهبرداری از مردم است.

ایران خودرو پیش فروش ایران خودرو فروش فوق العاده ایران خودرو پیش فروش سایپا پیش فروش ایران خودرو و سایپا سامانه پیش فروش ایران خودرو ثبت نام ایران خودرو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین