کد خبر: 28342 A

ببینید: جنجال عکس زهرا نوه آیت‌الله در خوابگاه دانشگاهش در نیویورک

ایران‌آرت: در روزهای اخیر انتشار تصویری از صفحه اینستاگرام یک دختر ساکن امریکا و معرفی او به عنوان نوه آیت‌الله یزدی خبرساز شده است.

انتشار این عکس باعث شده، دو جناح اصولگرا و اصلاح‌طلب مواضعی دوگانه نسبت به این ماجرا داشته باشند؛\ اصلاح‌طلب‌ها می‌گویند این دختر نوه آیت‌الله محمد یزدی است و اصولگرایان می‌گویند او دختر محمدرضا تخشید، رئیس اصلاح‌طلب دانشکده حقوق دانشگاه تهران است و جالب این‌که هر دو درست می‌گویند!

ماجرا از این قرار است که تخشید داماد آیت‌الله یزدی است و هر رسانه‌ای با هر گرایشی، این خبر را مصرف کرده است.

به گزارش ایران‌آرت مثلا روزنامه جوان، که به اصولگراها نزدیک است، نوشته: این دختر نوه دختری آیت‌الله یزدی است، اما چرا گفته نمی‌شود که او دختر دکتر محمدرضا تخشید، رئیس اصلاح‌طلب دانشکده حقوق دانشگاه تهران است و زمانی که سه سال پیش به عنوان ریاست دانشکده انتخاب شد، اصلاح‌طلبان از این انتخاب استقبال کردند و صادق زیباکلام گفت: باید این انتخاب را به فال نیک بگیریم!»

لازم به ذکر است این عکس مربوط به یک سال قبل است و این روزها دوباره مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است.

روزنامه جوان: حساب نوه را به پای آیت الله نگذارید

 

حال آیا حساب نوه را باید با پدربزرگ یکی دانست یا با پدرش؟!

 

اما زهرا تخشید کیست؟

زهرا تخشید دختر محمدرضا تخشید است، از اساتید دانشگاه تهران. این خانم با انتشار عکسی از خوابگاه دانشگاه اش در نیویورک روی صفحه اینستاگرامش نوشته بود: عکسی که دیروز از دانشگاه گرفتم با چراغ‌های همیشه روشن».

بعد از انتشار این خبر با واکنش های مختلفی که در شبکه های اجتماعی و رسانه ها به وجود آمد خانم زهرا تخشید همه عکس ها و استوری هایش را در صفحه اینستاگرامش حذف کرده است.

زهرا خانم تیتر هم شد:

 

Screenshot_2018-11-12-15-41-14-1

 

 

ژن خوب آقازاده محمدرضا تخشید زهرا تخشید
نظرات خوانندگان
  • كوروش
    پاسخ

    <b>اينكه نوه كيه يا فرزند چه كسي مهم نيست زيرا همه اينها قبل از انقلاب ٥٧ اوايل انقلاب مخالف امريكا بودند و فاقد توان مالي ولي الان با دلار ١٤٠٠٠ توماني همگي اقازاده هاشون تو امريكا عشق وحال مي كنند و مردم ايران زير تحريم ها له مي شوند</b>

  • ناشناس
    پاسخ

    درد مردم هم دقیقا همینه ازبزرگ کوچیک میان مردمو ترغیب میکنن رو حرفشون بمونن ومرگ بر امریکابگن انوقت خودشون وفرزندانشون توامریکاعشق وحال میکنن وبه ریش مردم ساده وبدبخت میخندن

  • ياسر
    پاسخ

    هيچ اشكالي ندارد اگر اون قران وحضرت محمد رو قبول داريد همون قران ميگه سرنوشت هر قومي رو خودشان تخمين مي زنند

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین