کد خبر: 30860 A

ببینید: این خشونت، ساختگی است؟ ویدیوی عجیب کتک‌زدن آقازاده جنجالی در خیابان‌های اروپا!

ایران‌آرت: به‌تازگی کلیپی در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌چرخد که در آن «ساشا سبحانی» معروف به آقازاده جنجالی، پسر سفیر سابق ایران در ونزوئلا مورد هجوم قرار می‌گیرد.

او در این کلیپ مدام به فارسی و انگلیسی جمله "چه اتفاقی افتاده است" را تکرار می کند اما فقط مورد هجوم قرار می‌گیرد و جوابی نمی شنود. افرادی که او را در اروپا مورد ضرب و شتم قرار دادند مشخص نشده اند.

بسیاری از کاربران نسبت به این کلیپ واکنش نشان داده اند. بسیاری از کاربران معتقدند که این کلیپ به کلی ساختگی است و خود او کارگردان است تا بیشتر در شبکه های اجتماعی معروف شود. به گزارش ایران‌آرت، استدلال‌های این عده از کاربران منطقی به نظر می‌رسد چون در نسخه کامل‌تری که از این ویدیو منتشر شده، در انتها کسی که فیلم می‌گیرد می‌گوید OK انگار که برنامه اجرا شده و کار تمام شده باشد.

بعضی از کاربران عنوان کردند که او در چند مدت اخیر تحت فشار زیادی از سوی کاربران بوده است و این کار را خود او انجام داده است تا کمی از زیر فشار کاربران بیرون آید. عده ای دیگر از کاربران عنوان کردند که اگر این کلیپ حقیقت داشته باشد، حق اوست چرا که به کرات آبروی افراد مختلف مشهور را برده است و بدگویی کرده است. به گفته بسیاری از کاربران، او یکی از منفورترین چهره های فضای مجازی است.

 

آقازاده ها آقازاده ساشا سبحانی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین